- Katılım
- 10 Eki 2005
- Mesajlar
- 228
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar 25 subat günü kısmetse izmir gaziemirde askeriyede olucam bu forumdaki tüm bilgileri paylasan arkadaslara cok tsklerimi sunuyorum onların sayesinde baya bişey ögrendim ve motorumu almıstım kendinize ii bakin
bu arada sitede askere giden arkadaslar yokmu:cherry:
bu arada sitede askere giden arkadaslar yokmu:cherry: