Askere gidiyorum :) Altınova Yalova

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Aramızdan askere giden gidene bu kutsal görevde başarılar ve hayırlı tezkereler dilerim..
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
12
Bende askerliğimi orada yaptım .yedek subay olarak. cok cok sanslısın .cok guzel bir yer ,18 gun sonra astegmen rutbesı alarak goreve baslıyacaksın ,evın kadar rahat edecegın bır yer. kalacagın yer yedıgın yemekler hersey 4 4 luk sımdıden hayırlısı olsun .
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Aramızdan askere giden gidene bu kutsal görevde başarılar ve hayırlı tezkereler dilerim..
Teşekkürler...

Bende askerliğimi orada yaptım .yedek subay olarak. cok cok sanslısın .cok guzel bir yer ,18 gun sonra astegmen rutbesı alarak goreve baslıyacaksın ,evın kadar rahat edecegın bır yer. kalacagın yer yedıgın yemekler hersey 4 4 luk sımdıden hayırlısı olsun .
Çok teşekkürler. İyi moral oldu :) Bu 18 gün sabittir umarım.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
dur ya adam daha acemiye gidio sanırım coko. belki daatırlar başka yere?
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
12
Oraya gıdenlerın bır kısmı aynı yerde gorev yapıyor buyuk bır kısmı ıse baska yerlere atanıyor ama yinede acemıklerı 18 gun bızım donemımızde 2,5 ay dı sonradan 18 gune dustu
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
sanada hayırlı teskereler arkadaşım :)
mt harbiden asker oldu kaç askerimiz var şimdi? :p
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ben Karamürsel' deyim, Kocaeli' nin bir ilçesidir burası, senin askerlik yapacağın yere 6-7 km gibi. Altınova Yalova' ya bağlıdır ama Yalova' ya uzaktır. 8-10 sene öncesine kadar Karamürsel'e bağlıydı burası, Yalova il olduğunda Altınova' yı Yalova ya bağladılar. ortalama 20 km kadar mesafesi var Yalovaya. Karamürsel ise çok daha yakın olduğu için askerler hafta sonu çarşı izinlerinde Karamürsel' i tercih ederler.. Sende buraya sık sık gelip gideceksin mutlaka. Umarım dağıtım vs buralardan ayrılmazsın. Burada hiç sıkıntın olmaz, zaten yedek subaysın. Mesain bittimi sivilsin.. Şimdiden hayırlı tezkereler..
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
oooooooooo süper altınova çok güzel bir yer Allah güç kuvvet versin
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Oraya gıdenlerın bır kısmı aynı yerde gorev yapıyor buyuk bır kısmı ıse baska yerlere atanıyor ama yinede acemıklerı 18 gun bızım donemımızde 2,5 ay dı sonradan 18 gune dustu
Çok teşekkürler ilginizden dolayı :)

ben Karamürsel' deyim, Kocaeli' nin bir ilçesidir burası, senin askerlik yapacağın yere 6-7 km gibi. Altınova Yalova' ya bağlıdır ama Yalova' ya uzaktır. 8-10 sene öncesine kadar Karamürsel'e bağlıydı burası, Yalova il olduğunda Altınova' yı Yalova ya bağladılar. ortalama 20 km kadar mesafesi var Yalovaya. Karamürsel ise çok daha yakın olduğu için askerler hafta sonu çarşı izinlerinde Karamürsel' i tercih ederler.. Sende buraya sık sık gelip gideceksin mutlaka. Umarım dağıtım vs buralardan ayrılmazsın. Burada hiç sıkıntın olmaz, zaten yedek subaysın. Mesain bittimi sivilsin.. Şimdiden hayırlı tezkereler..
Sağol dostum senle de haberleşiriz o zaman. Önce bi gidelim görelim. :)


Herkese teşekkürler arkadaşlar. Sayenizde hem bilgi edindim, hem de moral oldu. :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Yalova'daki arkadaşlarla görüşme imkanım olmadı malesef. 17 Gün acemi olduğumuz için dışarı çıkamadık. Şimdi izindeyim. Marmarise atandım. Artık oradakilerle görüşürüz :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
En büyük asker bizim asker... En büyük asker bizim asker...
En büyük asker bizim asker... En büyük asker bizim asker...
::alkiis::::alkiis::::alkiis::

Hayırlı teskereler...
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Yalova'daki arkadaşlarla görüşme imkanım olmadı malesef. 17 Gün acemi olduğumuz için dışarı çıkamadık. Şimdi izindeyim. Marmarise atandım. Artık oradakilerle görüşürüz :)

Acemilik bitti yani...:) Başlangıcı yaptın devamı geliyor sabırlı olacaksın herşeyi kafaya takmayacaksın günler birer birer geçer. :cat: Marmaris güzel bir yer oradan veya yakın yerlerden arkadaşlar umarım ziyaretine gelir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gel teskere gel teskere bitsin bu cile :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Teşekkürler arkadaşlar.

Ben askerliğe çile olarak bakmıyorum :) Rahatım gayet iyi. Asteğmen olarak yapıyorum ve mesleğimi yapacağım.

Marmaristeki arkadaşlar varsa beni ziyaret etmelerine gerek yok. Çünkü akşamları ve haftasonları boşum ben ziyaret ederim :)

Vatani görev. Yapar geliriz hayırlısıyla günler geçip gidiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst