- Katılım
- 13 Şub 2013
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
Hayırlı günler arkadaşlar. Gözüm gibi baktığım 2005 model kırmızı 28000 de motosikletimi askere gideceğimden satıyorum. Motorumun kesinlikle hiçbir sorunu yoktur. Fiyat olarak 2300 TL istiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-saglikcidan-acil-plussezon-sonu-indirimi-ile-cok-temiz-181408386/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-saglikcidan-acil-plussezon-sonu-indirimi-ile-cok-temiz-181408386/detay