Aşk Mi Para Mi?

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tamaaaam water...Sen böyle düşnüyo olabilirsin.. şöyle söliim ;

Bu şekilde düşünen 1000 dişi den belki 10 tane çıkar biri de sensin ...

Yalnız böyle düşünmen çok mantıklı ama gel de bunu öbür para manyağı dişilere anlat peahhhhhhh:p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Yanlış. Zengin ve paralı züppelere (efendisi de var, onlar ayrı) bakmayan bir sürü kız var. Şöyle söyleyeyim. Para önemli (ama herşey değil), ama içi boşsa hiçbir değeri yok. İçi boş ama parası olana biri değer veriyorsa onun da içi boştur, bu kadar basit.
evet para önemli ama hiçbir şey degil bu konuda doğru düşünüyosun.Ama geriye kalan şeyleride elde etmek için para lazım derim.İlla parası olan zengin züppeleri gibi olmuyorki o ailelerin ole yetiştirmesi.YAni parası olana züppe dersek olmaz.Para yı kullanmayı bılmek gerekiyor.Şu anda ben para için herseyi yapmam bunu açıkça soyliyim.BAna deseler aşkmı paramı tabikide aşkı secerim ama soyle bise var sadece soruyla aşk bulunmuyor bunu elde etmenin yolu maneviyattan dan gecıyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
walla arkadaşlar water bizi yanlış anladı ben ce.. bizi para ya çok değer weren birisi olarak görüyo galibaa..yalnız yanlışş..

Biz burda sadece para nın aşkın önüne geçmiş bi durumda olduğunu belirtmeye calısıyoruz :(
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Tamaaaam water...Sen böyle düşnüyo olabilirsin.. şöyle söliim ;
Bu şekilde düşünen 1000 dişi den belki 10 tane çıkar biri de sensin ...
Yalnız böyle düşünmen çok mantıklı ama gel de bunu öbür para manyağı dişilere anlat peahhhhhhh:p

Siz de kendinize saygılı olup 990'ın peşine gideceğinize 10'unu arayın.
Cakalaz, tespitleriniz görüşleriniz gibi duruyor buradan.
Parası olan herkes züppe değil, öyle birşey demedim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@watercolours :

Biz erkekler olarak zaten hep o 10 unu bulmaya çalısıyoruz.. ama Bulduğumuzu sandığımız 10'lu nedense 990'ın içerisinden bi 10'lu oluyoo..

Sorun biz de deil ki :(
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
E o zaman niye kişisel tercihinin sorulduğu bir topikte "paraaaa" diyorsun gerçekten aşkı arıyorsan?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
E şimdi aramıyorus ki..aradık aradık bulamadık..baktık herkes para manyağı olmuş(meclisten dışarı) , aşk mı para mı sorulunca tabii ki biz de doğal olarak para diorss water hanım :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:pr: aaaaaaaaaaaaaaaaaaa water ...

Ayıp oluyoo amma :)

Ne çewirmesi...Memnun felan deiliz..sadece geröekleri göstermeye çalısıyoruzz ..Kabul et de bitsin artık..eninde sonunda kabul ettirecem para olduğunu nasıl olsa :D

Gerçekleri gör :p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Memnun olmasan uygulamazsın. Bu trafikte kurallara uymama konusunda "Ama kimse uymuyor" diye bahane bulmaya benzer. Sosyal hayatta bunun için kural yok, ama sen bunun doğru olmadığını düşünüyorsan doğru düşündüğün gibi davranırsın.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Hayatta hiç paran olmaz mutsuz olursun.Çok paran olur mutsuz olursun.Para denen kalleş şey bizi ayagında oynatır.
AŞK HERŞEYDİR AMA PARA OLMADAN BAZI ŞEYLER NE YAZIKKI OLMUYOORRRR
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşalar yapamayın Allah askına..görelim gerçekleri..

Çewremiz de para nın yeri cok önemlli..

Ewlenirken bile önce maddi durumunu sormuyor lar mı???
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti msn nen niye kapalı la....
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Water zaten 20-30 tane karı kız götürme olayı yok ki ortadaa ...

Sen cewap versene bana..

Ewlenirken bile öncee maddi durumumuzu sormuyolar mı???
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yaws ne alakası war şimdik :p

Sonuçta maddi durum soruluyo ilk bastaa...

Yani sewsem birisini; Maddi durumum da bozuk olsa; Nasıl kawuşacaksın ...

Bayağı bi zor olcak demi ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst