evet para önemli ama hiçbir şey degil bu konuda doğru düşünüyosun.Ama geriye kalan şeyleride elde etmek için para lazım derim.İlla parası olan zengin züppeleri gibi olmuyorki o ailelerin ole yetiştirmesi.YAni parası olana züppe dersek olmaz.Para yı kullanmayı bılmek gerekiyor.Şu anda ben para için herseyi yapmam bunu açıkça soyliyim.BAna deseler aşkmı paramı tabikide aşkı secerim ama soyle bise var sadece soruyla aşk bulunmuyor bunu elde etmenin yolu maneviyattan dan gecıyor.Yanlış. Zengin ve paralı züppelere (efendisi de var, onlar ayrı) bakmayan bir sürü kız var. Şöyle söyleyeyim. Para önemli (ama herşey değil), ama içi boşsa hiçbir değeri yok. İçi boş ama parası olana biri değer veriyorsa onun da içi boştur, bu kadar basit.
Tamaaaam water...Sen böyle düşnüyo olabilirsin.. şöyle söliim ;
Bu şekilde düşünen 1000 dişi den belki 10 tane çıkar biri de sensin ...
Yalnız böyle düşünmen çok mantıklı ama gel de bunu öbür para manyağı dişilere anlat peahhhhhhh![]()
Para nın sesini duyan kız zaten kollarımdadır..(kızına göre değişebilir)