Aşk Mi Para Mi?

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Para nın sesini duyan kız zaten kollarımdadır..(kızına göre değişebilir)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
kadın 13 yaşından 30 a kadar toplumdan da erkeklerden de manyak gibi ilgi görür ve egoları tavan yapıyor.artık kendine tapacak hale geliyorlar.

Siz de kıtlıktan çıkmış da yemek görmüş gibi ilgi göstermeyin o zaman. Hem kızlara aşırı ilgi göster şımart. Sonra reddedil. Sonra da kadınlar yok böyle de yok şöyle de. sorun neredeymiş? En başta erkeklerin gösterdiği ilgide. Frankenstein yaratıyorsunuz, sonra da biz kurbanız diye ağlıyorsunuz.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Siz de kıtlıktan çıkmış da yemek görmüş gibi ilgi göstermeyin o zaman. Hem kızlara aşırı ilgi göster şımart. Sonra reddedil. Sonra da kadınlar yok böyle de yok şöyle de. sorun neredeymiş? En başta erkeklerin gösterdiği ilgide. Frankenstein yaratıyorsunuz, sonra da biz kurbanız diye ağlıyorsunuz.

aynen katılıyorum ama eklemeliyim ki Türk erkeklerinin çok azı böyle düşünüyor.
raflar dediklerinde haklı fakat kaçırdığı nokta bu işte.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim ben 29 yaşındayım açıkça senden hoşlanıyorum dediğim hatun sayısı 2.(çok eaşıktım naapiyim başka çarem yoktu).....neyse okuduk ettik, az buçuk bir statü iş güç sahibi olduk da hiç bir şey yapmama grek kalmadı.25 inden sonra tıpış tıpış gelmeye başladılar.

ama herkesin kızlara maymun olduğu kene gibi yapıştığı ortamda sen kadir takılırsan, eanında sıkıcı erkek damgası yersin. eğlenceli bulmazlar. o Yauşaklar o yalakalıkla kızın egosunu tatmin eder koluna takar götürür ,sen de arkasından aval aval bakarsın. herkes ilgi götermeysedi kızlar frenkestein olamzdı evet. ama herkesin böle yaptığı bir ortamda yok ben kadir takılayım dersen papaz hayatı yaşarsın. hayat acımasız. güçlü olanın deidği olur. oyunu kuralına göre oynamak zorundasın.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ne diyorum ben hep, herkes kendinden sorumludur. Sen ne yapmak istiyorsun. Bir sürü kızı sizin aşağılayıcı tabirinizle götürmek mi, yoksa adam gibi bir kız mı bulmak? Kızlara yapışan tiplerin amacı karı kız götürmek (Bana da bunları kullandırtıyorsunuz ya, helal), siz de aynısını yapıp da herkes yaptığı için yapıyorum derseniz hiç inandırıcı olmazsınız. Çünkü aradığınızı söylediğiniz kızlar bu tiplere zaten prim vermez, yani siz böyle davranarak onları değil sevmediğinizi söylediğiniz kızları tavlamaya çalışıyor oluyorsunuz. Eğer biri ben adam gibi bir kız bulacağım derse bulur. Etraftakiler kızlara yapışıyor ve kızlar da bunların koluna mı giriyor? demek ki o kızlar benim kızlarım değil der, hedef değiştirir. Kendisi de ötekiler gibi yaparsa, lamı cimi yok, onun da niyeti götürmektir. İşte bu kadar basit.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
water gene biz suçlu olduk galiba....:silent:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Herkes kendinden sorumlu. kimse o yapıyor da bu yapıyor da ben onun için yapıyorum demesin. Bir insan birşeyi istemiyorsa kimse ona yaptırtamaz. Demek ki istiyorsunuz. Gerisi bahane.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Ne diyorum ben hep, herkes kendinden sorumludur. Sen ne yapmak istiyorsun. Bir sürü kızı sizin aşağılayıcı tabirinizle götürmek mi, yoksa adam gibi bir kız mı bulmak? Kızlara yapışan tiplerin amacı karı kız götürmek (Bana da bunları kullandırtıyorsunuz ya, helal), siz de aynısını yapıp da herkes yaptığı için yapıyorum derseniz hiç inandırıcı olmazsınız. Çünkü aradığınızı söylediğiniz kızlar bu tiplere zaten prim vermez, yani siz böyle davranarak onları değil sevmediğinizi söylediğiniz kızları tavlamaya çalışıyor oluyorsunuz. Eğer biri ben adam gibi bir kız bulacağım derse bulur. Etraftakiler kızlara yapışıyor ve kızlar da bunların koluna mı giriyor? demek ki o kızlar benim kızlarım değil der, hedef değiştirir. Kendisi de ötekiler gibi yaparsa, lamı cimi yok, onun da niyeti götürmektir. İşte bu kadar basit.


Kesinlikle katılıyorum. Ve imzamı da atarım altına.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne diyorum ben hep, herkes kendinden sorumludur. Sen ne yapmak istiyorsun. Bir sürü kızı sizin aşağılayıcı tabirinizle götürmek mi, yoksa adam gibi bir kız mı bulmak? Kızlara yapışan tiplerin amacı karı kız götürmek (Bana da bunları kullandırtıyorsunuz ya, helal), siz de aynısını yapıp da herkes yaptığı için yapıyorum derseniz hiç inandırıcı olmazsınız. Çünkü aradığınızı söylediğiniz kızlar bu tiplere zaten prim vermez, yani siz böyle davranarak onları değil sevmediğinizi söylediğiniz kızları tavlamaya çalışıyor oluyorsunuz. Eğer biri ben adam gibi bir kız bulacağım derse bulur. Etraftakiler kızlara yapışıyor ve kızlar da bunların koluna mı giriyor? demek ki o kızlar benim kızlarım değil der, hedef değiştirir. Kendisi de ötekiler gibi yaparsa, lamı cimi yok, onun da niyeti götürmektir. İşte bu kadar basit.

erkek gençken çok güçsüzdür.kadına sahip olmak için gereken bedelleri ödeyecek gücü yoktur.kadın da o yzüden cidiye almaz.erkek gençken o yüzden de kısa ve mekanik bir ilişkiden daha ötesini düşünemez,düşündürtmezler.

adam gibi kızlar analarının da gazıyla ,20 yaşındayken 32 yaşında heriflerle takılır ve genelde de bu nişan ya da evlilikle sonuçlanır. adam gibi kız bulmak imkansız gibidir.yanlarına bile yaklaştırmazlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
para ulen para, aşklar külli yalanmış
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
raflar, yazdığını okuyan da erkeğin 7'den 70'e tek amacının kadın elde etmek olduğunu sanır.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Para olunca kadınları elde etmek gibi bi derdin kalmıyo ki...

kendileri gelio zaten!
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demek ki paranın açamayacağı kapı kalmamış bu dünyada...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@BY_SHADOW

AgA Çok güsel söledin be ...

Bu acı ama gerçek ....

Tüm kapılarda tek anahtar war, o da : PaRa
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen ben böle gerçeğin ta..................

olsa olsa masal olur la bundan
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Paran olmassa itibarın olmaz.İtibarın olmassa toplumda ezilirsin kadınlar eziklerden hoşlanmaz:pŞimcik şöyle bi soru sorcam ben 18 yasındayım benim yaş grubumdaki kızlar.Acaba aşkama inanır yoksa parayamı?Parası olana mı gider ,parası olmayanamı?cafeye gidip oturmakmı ıster,parkta oturmakmı?Arabası olanamı gider,yaya olanamı????Tabiki her insan aşık olur ama her zman para ağır basar diyorum.Bu sadece kadınlar için degil erkekler içinde oyledir.İnsanın yapısı gereği birilerinden üstte olmak iste buda paradan geçer.Varsa itirazı olan yazsın.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yanlış. Zengin ve paralı züppelere (efendisi de var, onlar ayrı) bakmayan bir sürü kız var. Şöyle söyleyeyim. Para önemli (ama herşey değil), ama içi boşsa hiçbir değeri yok. İçi boş ama parası olana biri değer veriyorsa onun da içi boştur, bu kadar basit.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst