Aşk Mi Para Mi?

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la mete biz neyin oluyoz ya...:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Sevgili demek iki insanın birbiriyle anlaşması,birbirlerini sevmesi,onun için herşeyi yapmasıdır.Ben boyle düşünüyorum ama işte durum oyle değil.Zamane kızlar artık boyle degil belkide .Onları gezdirmessen,sevgini kanıtlamak için bişeler almassan onlar için hiç bi anlamın olmuyor.Benim anlatmak istedigim bu.Yani herkes boyle değil ama kızların çogu ne yazıkkı boyle.cezerye sen sevgilinle bi yerlere hiç mi gitmedin ve ya sana bişeler almadımı bunlar seni mutlu eder.Tabi parka gidip helva yemekde zevklidir ama bi zamn sonra kızı sıkmaya başlar ne monoton der.O yuzden ben boyle düşünüyorum

monotonluk "muhabbette olursa" sıkar insani. forumda bile bazi yazilara bakip geciyorsundur. bazilari seni acmiyordur di mi? bazilari icin ise bilgisayarinin basinda saatlerce bekliyorsundur. niye? biz seni cay icmeye pasta yemeye mi goturuyoruz? :D geziler haric:queen:

selam mete abi, sagolasin
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesin kararımı veriyom aşk uleyn.

para varda ne faydasını gördük,para ...ok gibi ama huzur yok ya.
ben çılgın gibi aşık olmak istiyom kardeşim,
yağmur altında sevgilim ile gezmek istiyom,
güneşin batışını izlemek istiyom,
tatile gitmek istiyom,, ne len bu yalnızlık,
sıkacam len kafama...:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
selam mete abi, sagolasin

Senin abi yazan o ellerini ısırır ham yaparım ha...hayırsız...:queen: :wiinkk:


Khutuck Cezo dünya tatlısı bişeydir dostlar...sizden iyi olmasın...:wiinkk:


Cezo getti karizman valla...:cherry: sana olan sevgim şu koca forumdan bence daha önemli ...seni ve Kütüğü tanıdığım için şanslıyım...hem bu arada seni istemeye gelen falan olursa önünüde keseyim...siteden sana yazılma ambiansı olmaması bazında yapıyom bunları...:queen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
0
ya sizce sevgili olmak ne demek? pastaneye gidip pasta yemek mi? sinemaya gidip film izlemek mi? yok yok kesin pizzaciya gidip pizza yemektir:D ya daa... himm.. tiyatroya gitmektir:D yok, belki dee...hediyeler almaktir:D kim bilir:D:D:D

nedir ya sevgili olmak? ben bilmiyorum, anlatsin biri:D

ac karna da dolasirim yalinayak da!
Sevgili olması demek soyle oluyor:
Karsılıklılı oturuyorsunuz bir masada ortada mum yanıyor. Romantik bir muzik calarken guzel bir yemek ve yanında sarap içiliyor. Bu arada ciftler hep birbirlerinin gozlerinin icine bakıyor. Eler devamlı birbirine dokunuyor. Cıftler birbirine yemek yediriyor. Sonra atesli bir sevisme..

Ne sineması ne hediyesi yav.. bunun neresinde romantizm var?? :D:D:D

Genelde buna para neden olabiliyor.. Veya yaptıgınız meslek cazip ise oda olabilir..

Ben Nip-tuck izliyom bu sıralar .. Adam estetik doktoru ne goturuyor ama of off :)..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kesin kararımı veriyom aşk uleyn.

para varda ne faydasını gördük,para ...ok gibi ama huzur yok ya.
ben çılgın gibi aşık olmak istiyom kardeşim,
yağmur altında sevgilim ile gezmek istiyom,
güneşin batışını izlemek istiyom,
tatile gitmek istiyom,, ne len bu yalnızlık,
sıkacam len kafama...:silent:


müdür önemli olan tipdir ya...yakışıklı ve birazda akıllıysan problem yok...

bi fotonu yüklede yorum yapayım ekmek çıkarmı sana piyasada diye bakayım falcazınnaaa....:p


ama silahlı bandanalı boyalı resim olmasın ha...şöyle vesikalık bişey olsun...hadi herkes fotosunu yollasında kısmeti açıkmı diye bakalım...ben şimdi koyuyom resmimi...:p
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam uleyn şöle karizma bi foto çektirip koyacam buraya,şöle cilo dağına nazır,yüksekova manzaralı,
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
"Karsılıklılı oturuyorsunuz bir masada ortada mum yanıyor. Romantik bir muzik calarken guzel bir yemek ve yanında sarap içiliyor. Bu arada ciftler hep birbirlerinin gozlerinin icine bakıyor. Eler devamlı birbirine dokunuyor. Cıftler birbirine yemek yediriyor. Sonra atesli bir sevisme.."

Holywood klişesi... İnsanların romantizm anlayışı bile kalıp haline gelmeye başladı.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
0
tamam uleyn şöle karizma bi foto çektirip koyacam buraya,şöle cilo dağına nazır,yüksekova manzaralı,
Tamam simdi onu turk filmlerinden alıntı yapacam:
Soyle cocuk kızın gozlerıne bakıyor .. baska erkege bakarsan seni affetmem diyor..
sacını cekip sen benimsin seni baskasına yar etmem diyor baskasına hehehe.. Buda turk versiyonu
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sevgili olması demek soyle oluyor:
Karsılıklılı oturuyorsunuz bir masada ortada mum yanıyor. Romantik bir muzik calarken guzel bir yemek ve yanında sarap içiliyor. Bu arada ciftler hep birbirlerinin gozlerinin icine bakıyor. Eler devamlı birbirine dokunuyor. Cıftler birbirine yemek yediriyor. Sonra atesli bir sevisme..

Ne sineması ne hediyesi yav.. bunun neresinde romantizm var?? :D:D:D

Genelde buna para neden olabiliyor.. Veya yaptıgınız meslek cazip ise oda olabilir..

Ben Nip-tuck izliyom bu sıralar .. Adam estetik doktoru ne goturuyor ama of off :)..


hayrola 1.mesaj ve buradasın...Ya bizden birisin işte...yeni nick açtın yazıyosun...yanlışmıyım...hemende siteyi keşfedip konudışına dalıp bu topikmi dikkatini çekti...bak yazdıklarınla alakam yok...fikirlerine saygı duyarım ama tanıdıksın bence...en azından bişeyler daha yazıp siteye bir daha bu nickle hiç girmeyeceksin...


bütün kızlar toplandık ...toplandıkk...demiyorum ama bir kendini tanıt önce..kimsin nesin...necisin...yanlışmıyım...
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hööööööö,mete noluyo leynnnnn.....bizden habersiz neler gelişiyo orada
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bişey gelişmiyo da erhan_01 kim merak ettim...ben mod değilim ama muhabbete böyle dalınmaz...burada herkes birbirini tanıyor az çok...1.mesajda böyle felsefi bir konuya dalınmışsa mutlak bir durum vardır...laf sokmak babında...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
0
Pardon yav.. Birbirinizi tanıyormusunuz siz?

Ben oyle geyik yapıyosunuz sandım..

Son atılan mesajlarlar sitede gorunuyor.. Site guzel herseyi ortada.

Benim boyle bir alıskanlıgım var. Wikipedia boyle yazarım tartısma kısımlarına. ordan alıstım. Kimliksiz yazarım. Biraz saldırgan olur. Oradan alıstıgım bir alıskanlık.

Kusura bakmayın.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Senin abi yazan o ellerini ısırır ham yaparım ha...hayırsız...:queen: :wiinkk:


Khutuck Cezo dünya tatlısı bişeydir dostlar...sizden iyi olmasın...:wiinkk:


Cezo getti karizman valla...:cherry: sana olan sevgim şu koca forumdan bence daha önemli ...seni ve Kütüğü tanıdığım için şanslıyım...hem bu arada seni istemeye gelen falan olursa önünüde keseyim...siteden sana yazılma ambiansı olmaması bazında yapıyom bunları...:queen:

:D super. oke. kes:) izin verdim gitti:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Mete, erhan ben yeniyim diyor, attın kuyuya bir taş, çıkar bakalım.
Erhan, kısmen birbirimizi tanıyoruz, doğru ama kanka değiliz. Bunların topu gırtlağıma çökmek için fırsat kolluyor mesela :wiinkk:.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kimliksiz yazarım. Biraz saldırgan olur. Oradan alıstıgım bir alıskanlık.

Kusura bakmayın.


yanlış anlama...hani misket oynanırda sen oynama diyen bencil çocuklar olur ya onlardan biri değilim...paylaşım forumunda sana hesap sormak haddimi aşar...ama saldırgan olduğunu falan yazmadım.. diyeceğim şu ki sen bizi çok iyi tanıyan en azından takip eden belkide tanıdığımız bir isimsin...(nick olarak tanıdığımız..)benim paranoyam belkide bu...belkide raflar'sın...buda bir paranoya...Dİrekt shadowun yazılarını alıntı yaptığına göre senin raflar olma ihtimalin bence çok yüksek...belkide değilsin...belkide benim aptalca bir paranoyamdır...


tekrar yazıyorum...yanlış anlama...bu tarz geyiğin ağırlıkta olduğu bir topiğe 1.mesajında çok hızlı giriş yapmışsan ya birilerine küfür etmek için ya da bir art niyetine işaretdir..

bu bağlamda kendini tanıt demek istiyorum...bu sitenin bir kuralları var...uyarsın uymazsın karışmam ama ben 1.mesajında direkt felsefe ve geyiğe dalan birine karşı bu düşüncelerimi söylerim...
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahaha.kim biz mi senin gırtlağına çökmeye çalışıyoz,:p Allah yazdıysa bozsun

külli yalan..ne yalan sölüyon gız...zuhahaha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst