Sevgili demek iki insanın birbiriyle anlaşması,birbirlerini sevmesi,onun için herşeyi yapmasıdır.Ben boyle düşünüyorum ama işte durum oyle değil.Zamane kızlar artık boyle degil belkide .Onları gezdirmessen,sevgini kanıtlamak için bişeler almassan onlar için hiç bi anlamın olmuyor.Benim anlatmak istedigim bu.Yani herkes boyle değil ama kızların çogu ne yazıkkı boyle.cezerye sen sevgilinle bi yerlere hiç mi gitmedin ve ya sana bişeler almadımı bunlar seni mutlu eder.Tabi parka gidip helva yemekde zevklidir ama bi zamn sonra kızı sıkmaya başlar ne monoton der.O yuzden ben boyle düşünüyorum
selam mete abi, sagolasin
Sevgili olması demek soyle oluyor:ya sizce sevgili olmak ne demek? pastaneye gidip pasta yemek mi? sinemaya gidip film izlemek mi? yok yok kesin pizzaciya gidip pizza yemektirya daa... himm.. tiyatroya gitmektir
yok, belki dee...hediyeler almaktir
kim bilir
nedir ya sevgili olmak? ben bilmiyorum, anlatsin biri
ac karna da dolasirim yalinayak da!
kesin kararımı veriyom aşk uleyn.
para varda ne faydasını gördük,para ...ok gibi ama huzur yok ya.
ben çılgın gibi aşık olmak istiyom kardeşim,
yağmur altında sevgilim ile gezmek istiyom,
güneşin batışını izlemek istiyom,
tatile gitmek istiyom,, ne len bu yalnızlık,
sıkacam len kafama...:silent:
Tamam simdi onu turk filmlerinden alıntı yapacam:tamam uleyn şöle karizma bi foto çektirip koyacam buraya,şöle cilo dağına nazır,yüksekova manzaralı,
Sevgili olması demek soyle oluyor:
Karsılıklılı oturuyorsunuz bir masada ortada mum yanıyor. Romantik bir muzik calarken guzel bir yemek ve yanında sarap içiliyor. Bu arada ciftler hep birbirlerinin gozlerinin icine bakıyor. Eler devamlı birbirine dokunuyor. Cıftler birbirine yemek yediriyor. Sonra atesli bir sevisme..
Ne sineması ne hediyesi yav.. bunun neresinde romantizm var??
Genelde buna para neden olabiliyor.. Veya yaptıgınız meslek cazip ise oda olabilir..
Ben Nip-tuck izliyom bu sıralar .. Adam estetik doktoru ne goturuyor ama of off..
Senin abi yazan o ellerini ısırır ham yaparım ha...hayırsız...:queen: :wiinkk:
Khutuck Cezo dünya tatlısı bişeydir dostlar...sizden iyi olmasın...:wiinkk:
Cezo getti karizman valla...:cherry: sana olan sevgim şu koca forumdan bence daha önemli ...seni ve Kütüğü tanıdığım için şanslıyım...hem bu arada seni istemeye gelen falan olursa önünüde keseyim...siteden sana yazılma ambiansı olmaması bazında yapıyom bunları...:queen:
Kimliksiz yazarım. Biraz saldırgan olur. Oradan alıstıgım bir alıskanlık.
Kusura bakmayın.