Alonedark93 Gezdirilecek pek birşey yok aslında. Sabit hatta çalışıyorum ben. Kayseri Aksaray. Sabah Kayseri'ye giderim akşam dönerim. Haftada 2 yada 3 gün.Bu hat üstünde seve seve yanımda durabilirsin. Ömründe tatmadığın yemekleride yersin. Meslek gereği boğazımıza düşkün oluyoruz. :mrgreen:
Abi Allah aşkına ne diyorsun ya yorumlarindan beynim yandı