asfalt güzelmiş

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
geçmiş olsun. hiç olmasını istemediğim bi durum motora mı acırsın kendine mi...:pale:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
iyi dilekleriniz, tavsiyeleriniz için hepinize tek tek teşekkür ederim.
sadece empati kurmaya çalışmanız bile çok etkileyici.
evet üzerimde bir süredir kara bulutlar dolaşmakta.
ama meteoroloji müjdeyi verdi, yakında dağılacakmış.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geçmiş olsun üzülme, takma kafana :pale: Sana bişey olmasında...:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yaşadıgımız sorunları motor üstündeyken bir kenara bırakmak ile ilgli sitemizde birçok yazı vardı. Bunların dogruluk payını birdafa daha görmüş olduk.

geçmiş olsun. umarım son kazanız olur. :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
geçmiş olsun sende birşey yok ya onemli olan o mal yerine gelir takma kafana
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Çok geçmiş olsun, bende Beşiktaş'ta oturuyorum, çöp kamyonları çok eski ve rahatsız edici pisliklerinide yollara saçıp gidiyolar, yağ, su, ne ararsan arkalarından döküp gidiyolar. Belediye uyuyo.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
geçmiş olsun. bu aşırı sinir ve motosiklet bir arada gitmiyor işte :silent:
ben de senin gibi bi sinirle evden çıktığım bir sabah sol şeritten ilerlerken kısa bir süre önce sağ şeritte olan scooter in sol şeride yani önüme geçtiğini görememiş ve ona arkadan çarpmıştım:pale:
istemesekte oluyor böyle şeyler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
bende mobiletle heyecanlı bir haber almaya giderken virajı alamayıp duvara çarpmıştım, motosiklet sürmek için kafa boş olcak, panik heyecan stres olmayacak, sadece trafiğe konsantre olacaksın
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
25
arkadaşım geçmiş olsun... bende şiledeydim ve orda motorunu çok beğenmişlerdi nazar değmiş olabilir :p benden tavsiye bilmiyorum nazar boncuğun var mı yok mu ama yoksa derhal al bi tane. Diğer arkadaşlara da katılıyorum, dalgın&sinirli olduğumuz zaman motorun üstüne çıkmamaya dikkat etmeliyiz...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
ben ümmet abi'den endişelenmeye başladım. bir kere daha ayna kırılırsa motoru ona hediye edeceğim. benden daha iyi bakacağı kesin.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok geçmiş olsun kardeş
sende bişey olmaması sevindirici
umarım daha sakin kullanırsın bundan sora
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu gün yaptığım kaza sanki geliyorum dedi.Hergün büyük bir iştahla marşına basıp ısınıncaya kadar bir melodi dinler gibi dinlediğim motorumun sesini bile algılayamamışım o an şimdi hatırlıyorum.Uykusuz ve yorgundum.Akşamdan kalma bir mahmurluk vardı üzerimde.Kafamın içi dop dolu,düşünceler kemiriyordu beynimi,yalnızlık sarmıştı benliğimi.Hatta biraz alınganlık vardı üzerimde.Gündüz işimden sonra,gece nöbete gireceğim saate kadar vakit geçirmek için geziyordum.Bu ruh halimle her zaman uğradığım arkadaşlara bile uğrayamadım.Ve saat tam 18.30 son anda fark edilen araba,panikle karışık acemice sıkılan ön fren ve gündüz güneşinde kavrulmuş asfaltın sıcaklığı.
kabahat % 100 bende.
Sana da çok geçmiş olsun dostum:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
Bu gün yaptığım kaza sanki geliyorum dedi.Hergün büyük bir iştahla marşına basıp ısınıncaya kadar bir melodi dinler gibi dinlediğim motorumun sesini bile algılayamamışım o an şimdi hatırlıyorum.Uykusuz ve yorgundum.Akşamdan kalma bir mahmurluk vardı üzerimde.Kafamın içi dop dolu,düşünceler kemiriyordu beynimi,yalnızlık sarmıştı benliğimi.Hatta biraz alınganlık vardı üzerimde.Gündüz işimden sonra,gece nöbete gireceğim saate kadar vakit geçirmek için geziyordum.Bu ruh halimle her zaman uğradığım arkadaşlara bile uğrayamadım.Ve saat tam 18.30 son anda fark edilen araba,panikle karışık acemice sıkılan ön fren ve gündüz güneşinde kavrulmuş asfaltın sıcaklığı.
kabahat % 100 bende.
Sana da çok geçmiş olsun dostum:rendeer:

Size de geçmiş olsun tekrar.

Aynayı yaptırmayacaktım, kıyamadım. Bakalım bu sefer ne kadar dayanacak!
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
geçmiş olsun...kötü ya...en üzüldüğüm şey motorun yere uzanması...
ya bu adam bi alem ya:) geçmiş olsun bu arada arkadaşım.Sinir harbi yaşadığım bir anda yan ayaklığı kapatmayı unutup arabanın altına girmeye ramak kaldığını hatırladımda.Gerçekten bu alete bindiğinizde kafanızın bu tip şeylerle meşgul olmaması gerekiyor.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
Hocam asfaltın tadına bakmadan illaki olmuyor.yeterki Allah sakatlık veya daha kötüsünü vermesin.Mal canın yongası ama,... sağlık sıhhatten ötesi boş.Sana yeterki bişey olmasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst