- Katılım
- 9 Haz 2007
- Mesajlar
- 695
geçmiş olsun. hiç olmasını istemediğim bi durum motora mı acırsın kendine mi...
ale:
Bu gün yaptığım kaza sanki geliyorum dedi.Hergün büyük bir iştahla marşına basıp ısınıncaya kadar bir melodi dinler gibi dinlediğim motorumun sesini bile algılayamamışım o an şimdi hatırlıyorum.Uykusuz ve yorgundum.Akşamdan kalma bir mahmurluk vardı üzerimde.Kafamın içi dop dolu,düşünceler kemiriyordu beynimi,yalnızlık sarmıştı benliğimi.Hatta biraz alınganlık vardı üzerimde.Gündüz işimden sonra,gece nöbete gireceğim saate kadar vakit geçirmek için geziyordum.Bu ruh halimle her zaman uğradığım arkadaşlara bile uğrayamadım.Ve saat tam 18.30 son anda fark edilen araba,panikle karışık acemice sıkılan ön fren ve gündüz güneşinde kavrulmuş asfaltın sıcaklığı.
kabahat % 100 bende.
Sana da çok geçmiş olsun dostum:rendeer:
ya bu adam bi alem yageçmiş olsun...kötü ya...en üzüldüğüm şey motorun yere uzanması...