- Katılım
- 13 Eki 2006
- Mesajlar
- 78
- Konu Yazar
- #1
kapıyı sinirle çarpıp çıktım.
motoru çalıştırdım.
beşiktaşın yokuşlu virajlarından birinde durdum yolu
kontrol ettim ve gazı (yokuş olduğundan)
biraz fazla açtım tam virajın ortasında arka lastiğin kaymasıyla
toparlayamadan kendimi yerde buldum.
ayağa kalktığımda motor boylu boyunca yerde yatıyordu.
sağolsun birkaç arabadan inip motoru kaldırdılar.
zemin, yer yer ıslaktı. çöp kamyonu yeni geçmiş.
o yüzden kaymışım. o sinirle de göremedim demek ki.
şile gezisinde sağ aynam kırılmıştı, dün yenisini taktırdım.
o da kırıldı. Bir şeyler devamlı kırılıyor... Çok yoruldum.
Motordan, beceriksizliğimden, çöp kamyonlarının arkalarında
bıraktığı pislikten...
motoru çalıştırdım.
beşiktaşın yokuşlu virajlarından birinde durdum yolu
kontrol ettim ve gazı (yokuş olduğundan)
biraz fazla açtım tam virajın ortasında arka lastiğin kaymasıyla
toparlayamadan kendimi yerde buldum.
ayağa kalktığımda motor boylu boyunca yerde yatıyordu.
sağolsun birkaç arabadan inip motoru kaldırdılar.
zemin, yer yer ıslaktı. çöp kamyonu yeni geçmiş.
o yüzden kaymışım. o sinirle de göremedim demek ki.
şile gezisinde sağ aynam kırılmıştı, dün yenisini taktırdım.
o da kırıldı. Bir şeyler devamlı kırılıyor... Çok yoruldum.
Motordan, beceriksizliğimden, çöp kamyonlarının arkalarında
bıraktığı pislikten...