üç Yıl Kullandım.......... Harika Motor..... Bi Kaç Sorunu Hariçç....
Zincir ve dişli takımı
ekzantirik zinciri![]()
aleyküm selam kardeş merhaba
ben bi abdest alıp geliyim(namaz abdesti):queen:
şakaydı,kazasız belasız kullanman dileğiyle kardeşim:cat:
güzel motorAllah kaza bela vermesin
birinci resimdeki beyaz şey ne motor da yau ???
iç don varsa başka bişeye gerek yok.:queen::queen:
ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin kardeş inşaALLAH
Kazasız Belasız Kardeş![]()
güzel motorilanı varmı bakalım inceleyelim
![]()