Asfalt Ağladı Be !!! :d

Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
Başlık deişti,ilk motorum ve ilk heyeceanım ...

Buyrun :d


 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
ben bi abdest alıp geliyim(namaz abdesti):queen:

şakaydı,kazasız belasız kullanman dileğiyle kardeşim:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
güzel motor :) Allah kaza bela vermesin :) birinci resimdeki beyaz şey ne motor da yau ???
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
üç Yıl Kullandım.......... Harika Motor..... Bi Kaç Sorunu Hariçç....

Bakımları esengülde yapılmıştır no problem :cat:

Zincir ve dişli takımı
ekzantirik zinciri :)

no problem :cat:

aleyküm selam kardeş merhaba

eyvallah teşekkürler.

ben bi abdest alıp geliyim(namaz abdesti):queen:

şakaydı,kazasız belasız kullanman dileğiyle kardeşim:cat:

:cat: ok3 eyvallah

güzel motor :) Allah kaza bela vermesin :) birinci resimdeki beyaz şey ne motor da yau ???

köpüklü yıkama derler buna fırçasıZ ilaçlı köpük o tertermiz yapıyo motoru :cat:

iç don varsa başka bişeye gerek yok.:queen::queen:

aynen oöööyle :cat::queen::queen::queen: sıcacık sürtündükçe:queen::queen::queen:

ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin kardeş inşaALLAH

Elhamdülillah sağol kardeş.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
139
10 numara olmus :D
bu arada kasktan memnunmusn bnde dusunuyrm almayı LS2 sanırım ?
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kazssız belasız
şu köpüklü yıkama olayı süper yaw,bende öyle yaptırıyorum.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tüm duaların hepimizin üzerine olsun kardeşim. Allah akza bela vermesin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst