- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar ;
Benim motorla tanışmam önce mobilet ile oldu 1 sene kadar bindikten sonra 2006 senesinde Gilera Runner 180 Sp ile tanıştım sonrasında o motorumu bir kaza sonucunda perte çıkardım. Kaza ile ilgili konumda vardı eski konularımda. Sonra vazgeçemedim Her ne kadar yol tutuşu iyi olmayan bir motor olmasına rağmen tekrar temiz bir 2001 model Runner 180 Sp ( iki zamanlı ) motorumu aldım. ve 11 senelik sevdamdan vazgeçiyorum. Artık
Çünkü ;
Devamlı masraf çıkartıyor. Hararet problemini çözemedim bir türlü 10 km den fazla yolla gidemez oldum. Hararet uçup gidiyor. zaten pistonun sıkıştığını ve performansında düştüğünü 10 km den sonra fark ediyorum.
Fiat Uno araba aldım araba 22 kuruş yakıyor motor 28-30 kuruş yakıyor. Tabi biri benzinli biri gazlı aynı kefeye koyamam tabikide ama Devamlı masraf çıkartıyor. Zor çalışıyor. Rölanti filan desen çok ayarsız ve en önemliside eskisi gibi tat vermiyor. Her yerinden ses geliyor. Motordan garip ses geliyor. egzoz gevşeyip duruyor. 250 km de bir vidalarını sıkıyorum. Yağ pompası bozuldu. Artık yağı benzinin içine koyarak çalıştırabiliyorum. Yağ ayarını iyi tutturmak gerekiyor filan bayağı sıkıntı vermeye başladı. Elektrik tesisatı sakat Yani motor iyice çöktü.
Siz olsanız ne yapardınız. Perte mi ayırırdınız. Yoksa yaptırırmıydınız. Yaptırmayla bitmiyor. bir yerini yaptırıyorum bir yeri bozuluyor. Ben bu motorla hiç durmadan 180 km yok gittiğim günleri özledim. Antalyadan çıkıyordum hiç durmadan Isparta uluborlu ilçesine gidiyordum. Hemde hiç mola vermeden ama şimdi dediğim gibi güvenip Antalya konyaaltına gidemiyorum. Evden 12 km lik yol neyse çok uzatmıyım Sizce ne yapmalıyım.
Tekeriniz devamlı düz bassın. Şimdiden fikirleriniz için teşekkür ederim.
Benim motorla tanışmam önce mobilet ile oldu 1 sene kadar bindikten sonra 2006 senesinde Gilera Runner 180 Sp ile tanıştım sonrasında o motorumu bir kaza sonucunda perte çıkardım. Kaza ile ilgili konumda vardı eski konularımda. Sonra vazgeçemedim Her ne kadar yol tutuşu iyi olmayan bir motor olmasına rağmen tekrar temiz bir 2001 model Runner 180 Sp ( iki zamanlı ) motorumu aldım. ve 11 senelik sevdamdan vazgeçiyorum. Artık
Çünkü ;
Devamlı masraf çıkartıyor. Hararet problemini çözemedim bir türlü 10 km den fazla yolla gidemez oldum. Hararet uçup gidiyor. zaten pistonun sıkıştığını ve performansında düştüğünü 10 km den sonra fark ediyorum.
Fiat Uno araba aldım araba 22 kuruş yakıyor motor 28-30 kuruş yakıyor. Tabi biri benzinli biri gazlı aynı kefeye koyamam tabikide ama Devamlı masraf çıkartıyor. Zor çalışıyor. Rölanti filan desen çok ayarsız ve en önemliside eskisi gibi tat vermiyor. Her yerinden ses geliyor. Motordan garip ses geliyor. egzoz gevşeyip duruyor. 250 km de bir vidalarını sıkıyorum. Yağ pompası bozuldu. Artık yağı benzinin içine koyarak çalıştırabiliyorum. Yağ ayarını iyi tutturmak gerekiyor filan bayağı sıkıntı vermeye başladı. Elektrik tesisatı sakat Yani motor iyice çöktü.
Siz olsanız ne yapardınız. Perte mi ayırırdınız. Yoksa yaptırırmıydınız. Yaptırmayla bitmiyor. bir yerini yaptırıyorum bir yeri bozuluyor. Ben bu motorla hiç durmadan 180 km yok gittiğim günleri özledim. Antalyadan çıkıyordum hiç durmadan Isparta uluborlu ilçesine gidiyordum. Hemde hiç mola vermeden ama şimdi dediğim gibi güvenip Antalya konyaaltına gidemiyorum. Evden 12 km lik yol neyse çok uzatmıyım Sizce ne yapmalıyım.
Tekeriniz devamlı düz bassın. Şimdiden fikirleriniz için teşekkür ederim.