Artik Motorum Yok :(

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapımda ve yayında emeği geçen
gebze fazilet motor
hayatımda gördüğüm en lakayit firma bisan fabrikada yedek parça yedek parçası olayan
2 aylık motorumu bedavaya geri verip bunu alan babama
tşk ediyorum
artık motor alırmıyım bilmiyorum:wiinkk:
motora ne oldu sormayın kapının önünde sadece iskeleti duruyor
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
eee musti nezaman ıslatıyoruz bu mutlu haberi:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse sitede kurtuldu bende:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
olum alırız sana adam akıllı bişe takma kafana.olmadı gel bana ben sana patronun harput lardan bitane aşırıp veririm.demonte halde.toplarız onu bi.nası olsa öğrendik toplamayı.:p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gerçekten ben rahatladım, sana da şöyle bol ÖTVlisinden daha sağlam birşey bulacağız artık...Geçmiş olsun...:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o motorun hiç hayrını göörmedik kuma gibiydi gözümde
bazen motorların duyguları olduğuna inanıyorum:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bi önceki motor neydiki.babanın bedavaya verdiği dediğin:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
popcorn
3 aylıktı
bedavaya ver 4 ay sonra sana motor alcam de borc kak yallah
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
sıkma canını inşallah daha iyiysini alırsın:rendeer: :cat:
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
sıkma canını bu sene bende yaptım aynısını beat i sattım suan boyum kadar borcum var ama bide ybrem var daha iyisini alırsın
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun yaza denk gelmesi kötü oldu
bakalım allahın izni ile dylan düşünüyorum
motor almamayı düşünüyordum ama biraz yürüdüm her egzozt sesinde kafamı çeviriyorum olmayacak:)
nyd sen sattın bizim peder beleşe verdi kaza yaptım diye
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
musti81' Alıntı:
saolun yaza denk gelmesi kötü oldu
bakalım allahın izni ile dylan düşünüyorum
motor almamayı düşünüyordum ama biraz yürüdüm her egzozt sesinde kafamı çeviriyorum olmayacak:)
nyd sen sattın bizim peder beleşe verdi kaza yaptım diye
öyle diyosun ama hala 1000ytl alacagım var :) ama valla bende her geçen motora egzos sesine bakıyodum zor bi durum biliyorum inşallah en kısa zamanda istedigin motoru alırsın ama vitesliler daha keyifli benden demesi :) bu arada dylan ı marmaris hondada gördüm çok şık bi makina umarım istedign olur görüşmek üzere
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya sorun çıkarmasın ağır sorululuklarım var izmit kadıköy servis ağı
müşterilerimize yerinde servis veririz kimse kasa taşımak istemez
motor pratik bi çözüm
ama artık işimden çok onla uğraşmaya başlayınca
2 haftada bir menopz geçirirse
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
valla bende beat vardı hiç sorun yaratmadı dylan için biz arkadaşlarla beatin abisi diyoruz ona bence sorun cıkartıcak bir makina değil ama fiyatı sorun olabilir cok ucuz bi makina deil bide sitede birkaç arkadaşta dylan var ve bildigim kadarıyla öyle yazmışlardı memnunlar :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha bişeyi kafaya takmiim yapamıyca şey yoktur
gerekirse müşterilerin kredi kartlarından çekerim:queen:
hesapladım 2 milyar biriktirdikten sonra
ayda 275 lira ile 12 ay falan alabiliyorum
aleti nerde görüysem dün etkiledi beni
resmen sorunsuzluğu temsil ediyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst