Artık Kamyonlardan Korkmayın

Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
141
Çünkü
4000 beygir 7200 cc lik motosiklet emrinize amade :mrgreen::mrgreen:

1
anfahrt1.jpg


2
moto.jpg


3
moto-01.jpg


4
moto-02.jpg
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
kamyonlardan korkmuyorum artik. aha bu canavardan korkuyorum :queen:

almanya'daymis hemde. yollarda karsilasmasak bari..

ya da karsilassam da foto ceksem.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
oha be kardeşim.hiç çekiçi gelmedi bana.motosikletin doğasına aykırı bi kere.ayrıca kullanılabildiğine de inanmıyorum.ne olursa olsun motosiklet dediğin durduğunda ayağın yere deyecek.(en azından bi ayağın deymeli:))..bu daha çok köylerde kullanılan pancar motorlu traktör benzeri icatlara benzemiş.gidonu filan aynı nerdeyse..bence aaaaşırı derecede iğrenç olmuş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunu kullanan, motor sıcaklığından bikaç kilometrede kızartma olur :mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
jet motoru taksınlar 4000 beygir olur ama o gücü tekere nasıl verirler, bilemem :)
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buna biri desinki bizim mahalleden dönebilir, otopark bile bulunmaz buna:):):)
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
hehe bu almanlar anca sığıyorlardır buna, sulak yerde yetiştikleri için hehe :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst