kılıçbalığı Katılım 4 Ocak 2006 Mesajlar 520 12 Mar 2006 Konu Yazar #1 Selammm esnafın işleri nekadar bozukki sanırım bu resim tam bunun kanıtı Sevgiyle kalınn
yavuzk2004 Katılım 14 Eyl 2005 Mesajlar 437 12 Mar 2006 #2 pide mi kardeşim bu eve servis yapıyorsun:mrgreen: ama tabi hizmette sınır yoktur
kılıçbalığı Katılım 4 Ocak 2006 Mesajlar 520 12 Mar 2006 Konu Yazar #4 efe150' Alıntı: bana bi 250 kontur turkcell olsun :cherry: Genişletmek için tıkla ... dostum ortaya karışık bişeyler yapsak olmazmı.bir mi olsun birbuçuk mu )
efe150' Alıntı: bana bi 250 kontur turkcell olsun :cherry: Genişletmek için tıkla ... dostum ortaya karışık bişeyler yapsak olmazmı.bir mi olsun birbuçuk mu )
ozi2002 Katılım 24 Şub 2006 Mesajlar 951 12 Mar 2006 #6 Abi bence adam gıda sektöründen bahsediyo ama tabelaya bakılırsa pek temiz bi yer gibi durmuyo