lady_macbeth Katılım 4 Eki 2009 Mesajlar 158 8 Eki 2009 #62 :queen:hani mızmız sürekli öretmene şikayet eden çocuklar var ya aynı onlar gibisin hee bahçede bi yakalanırsan süper dayak yiceksin:bounce:
:queen:hani mızmız sürekli öretmene şikayet eden çocuklar var ya aynı onlar gibisin hee bahçede bi yakalanırsan süper dayak yiceksin:bounce:
CERRAHI Katılım 29 Haz 2006 Mesajlar 3,438 8 Eki 2009 #63 VaScO1925' Alıntı: şikayet edicem Genişletmek için tıkla ... Kime neyi sikayet edicen
_roadrunner_ Katılım 4 Eki 2009 Mesajlar 30 8 Eki 2009 Konu Yazar #65 aaaa msn mi burası atışıosunuz olmuo
CERRAHI Katılım 29 Haz 2006 Mesajlar 3,438 8 Eki 2009 #66 Bunlar terbiyesiz Hakkcıgım sen bakma onlara
_roadrunner_ Katılım 4 Eki 2009 Mesajlar 30 8 Eki 2009 Konu Yazar #67 ben büyük sözü tutarım abi uymam onlara