hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum
peşin fiyatına 8 taksit demiştin dimi maliyeti ne oldu ?
sorusuna cvp veriyorum!! evt peşin fiyatına 8 taksit aldım!! 2700 motor; çanta, ruhsat, kask dahil 2,853 YTl ye aldık, 3 milyonu bile aldılar!! peşin olsa bile aynı fiayt bi r kuruş bile inmediler... Ama çok memnunum sabırsızlıkla motorumu bekliyorum(salı günü geliyor)
Arkadaşlar hepinizden Allah razolsun, mesaj yazmak için zaman ayırmışınız.. başkaları yazınca diyodum ki Allah bana da böle mesaj yazılmasını nasip etsin!! çok teşekkür ederim!!