Artık ben de aranızdayım!!

Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
Arkadaşlar dün honda 100f beat aldım ve salı günü gelecek!! Sabırsızlıkla motorumu bekliyorum!!
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Hoşgeldin arkadaşım.Hayırlı olsun.Allah kaza beladan uzak tutsun seni ve bizleri.Saygı ve sevgiler.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum :rendeer:
peşin fiyatına 8 taksit demiştin dimi maliyeti ne oldu ?
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
нσşgєℓ∂ιη,кαzαѕız вєℓαѕız güηℓєя
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum
peşin fiyatına 8 taksit demiştin dimi maliyeti ne oldu ?

sorusuna cvp veriyorum!! evt peşin fiyatına 8 taksit aldım!! 2700 motor; çanta, ruhsat, kask dahil 2,853 YTl ye aldık, 3 milyonu bile aldılar!! peşin olsa bile aynı fiayt bi r kuruş bile inmediler... Ama çok memnunum sabırsızlıkla motorumu bekliyorum(salı günü geliyor)

Arkadaşlar hepinizden Allah razolsun, mesaj yazmak için zaman ayırmışınız.. başkaları yazınca diyodum ki Allah bana da böle mesaj yazılmasını nasip etsin!! çok teşekkür ederim!!
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
motorun ve üyeliğin hayırlı olsun.kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
motordaşım

banistercaq' Alıntı:
hoşgeldin motordaşım:rendeer:

mesajın için saol!! motordan memnunsundur inşalla; yalnız motoru kullanacağım zaman dikkat etmem gereken detaylar varsa açıklarsan sevinirim!! :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin,
kazasız keyifli sürüşler dilerim, hayırlı olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun yenı motorun kaza ve belasız sürüşler.
aramıza hoşgeldin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst