artık bana müsade

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ceyhandan ahmet kardeşim geçensene marmokta tanıştık kendisiyle yola çıkarken ceyhana davet etti kendisi,sağolsun çok ilgilendi zahmet ve sıcak ilgisinden dolayı kendisine çok teşekkür ederim.

pic1054yw9.jpg


mehmet kardeşte katıldı sohbetimize sonradan onada teşekkürler sohbetleri için

pic1055hz4.jpg


pic1056cz9.jpg


pic1057ke4.jpg


pic1058zi0.jpg


kadirliye geldiğimizde mt dostları karşıladı bizi gözlükçü isa kardeşin dükkanında akşamı yaptık 52 model motor vardı burda,hala kızgibi duruyo

pic1059rl3.jpg


pic1060kf3.jpg


pic1061ci1.jpg


pic1062nw2.jpg


pic1063yw5.jpg


kadirli mt ile ölen yemeği için balık lokantasına gittik polis murat,emekli subay ahmet ve ceyhanlı ahmet sonra akşam için plan yaptık ordaki herşey için kendilerine teşekkürler

pic1064zv6.jpg


pic1065cu3.jpg


pic1066cf2.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yolun açık olsun Ümmet abi. İyiki tanıdım seni. Ankara'da bir kardeşin daha var artık unutma :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ümmet abicim düzergahınızda Adana olduğunu da gördüm. Kadirli MT olarak sizleri misafir etmekten şeref duyarız. Kadirli ye de bekliyoruz. Burada gitmekten çok hoşlanacağınız yollar ve gezmekten çok hoşlanacağınız yerlerden bol miktarda var. Hayırlı yolculuklar abi, kazasız belasız inşallah.
yusuf kardeş dediğin gibi güzel ve görmeye değer yerler varmış davetin ve misafirperverliğin için teşekkürler yanında çok rahattım,konaklama için sağol
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yusuf kardeş dediğin gibi güzel ve görmeye değer yerler varmış davetin ve misafirperverliğin için teşekkürler yanında çok rahattım,konaklama için sağol

ümmet abi dualarımız seninle kazasız bol km ler dilerim antalyaya geleceğin zaman haberimiz olsun tanışmak isterim..:cat:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Kadirliden selamlar

Ümmet abi Kadirliye gelmekle ne iyi ettin de bu vesileyle senin gibi bir dostu tanıma fırsatı dogdu.
Yolunda yüregin gibi açık olsun.
sizler gibi dostlara kapımız her zaman açık.saglıcakla kalın.

Kadirliden selamlar.:rendeer:


www.ummetperkitan.forumup.com

dscn2271do6.jpg
[/URL][/IMG]






dscn2270vo7.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
abi bu mesajı özelden gonderdim ama mesaj mesej gitmedi sadece arkadaş listendekilerden mesaj alıyorsun sanırım yardımcı olursan sevinirim:


ümmet abi öncelikle hayırlı yolculuklar dilerim haftaya motosikletimle alanyaya gideceğim ama 2 seçeneğim var

1. trenle burdura kadar gidip sonrasında orada sürüşe başlayarak alanyaya gitmek ama sanırsam 50 km. fazla bu yol

2. trenle konyaya gelerek orada motoru indirip alanyaya gitmek bu yol 50. km daha kısa ama yol nasıl bilmiyorum

abi sence hangi yoldan gitmeliyim bana 2. yol daha iyi gibi geldi ama yol nasıldır hiç o yoldan gittinmi tavsiyen nedir cevabını bekleyeceğim teşekkürler..
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet abimm :) walla bizim makarnadan sonra o balık lokantasında ki sofrayı görünce utandım :):) abicim benim yollarda kendine dikkat et ,keyifli sürüşler....:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
abi bu mesajı özelden gonderdim ama mesaj mesej gitmedi sadece arkadaş listendekilerden mesaj alıyorsun sanırım yardımcı olursan sevinirim:


ümmet abi öncelikle hayırlı yolculuklar dilerim haftaya motosikletimle alanyaya gideceğim ama 2 seçeneğim var

1. trenle burdura kadar gidip sonrasında orada sürüşe başlayarak alanyaya gitmek ama sanırsam 50 km. fazla bu yol

2. trenle konyaya gelerek orada motoru indirip alanyaya gitmek bu yol 50. km daha kısa ama yol nasıl bilmiyorum

abi sence hangi yoldan gitmeliyim bana 2. yol daha iyi gibi geldi ama yol nasıldır hiç o yoldan gittinmi tavsiyen nedir cevabını bekleyeceğim
teşekkürler..

canımkardeşim 2.seçenek çok uygun yol geçensene onarıldı geniş ve güvenli konyadan bende aynı yolu kullanıyorum.zevkli yolculuklar 2-3 güne kadar bende antalyada olurum inş denk geliriz.

Ümmet abimm :) walla bizim makarnadan sonra o balık lokantasında ki sofrayı görünce utandım :):) abicim benim yollarda kendine dikkat et ,keyifli sürüşler....:)
demet misafir umduğunu değil bulduğunu yer gecenin bisaatinde sadece makarna olur onu bulduğumuza şükredelim sizin düşünmeniz ve osaate emekleriniz yeter.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
ÜSTADIM... gittiğin her vatan toprağında ki MT çi kardeşlerimize yürek dolusu sevgilerimizi ve selamlarımızı iletiyorsundur umarım... sayende hem oradaki dostları görüyoruz hemde sen yedikçe bizde yemiş gibi oluyoruz... bugün öğleden sonra bizim tayfada caddebostan sahilde toplanıyoruz kekli çaylı kuruyemişli meyvesulu ve sürprizli bir görüşme yapacağız.. kulakalrın çınlarsa 3 ten sonra bilki biziz... hayırlı yolculuk... o 53 model motoroda bittim...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ÜSTADIM... gittiğin her vatan toprağında ki MT çi kardeşlerimize yürek dolusu sevgilerimizi ve selamlarımızı iletiyorsundur umarım... sayende hem oradaki dostları görüyoruz hemde sen yedikçe bizde yemiş gibi oluyoruz... bugün öğleden sonra bizim tayfada caddebostan sahilde toplanıyoruz kekli çaylı kuruyemişli meyvesulu ve sürprizli bir görüşme yapacağız.. kulakalrın çınlarsa 3 ten sonra bilki biziz... hayırlı yolculuk... o 53 model motoroda bittim...
teşekkür ederim funda kardeşim iyi dileklerin için,elbette heryere selamlarınızı iletiyorum devamlı aklımdasınız bilesiniz,meyvesulu kekli heee bubana yapılırmı bee alacağınız olsun sizin, bensiz nasıl geçecek boğazınızdan onlar:p:p:queen:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
teşekkür ederim funda kardeşim iyi dileklerin için,elbette heryere selamlarınızı iletiyorum devamlı aklımdasınız bilesiniz,meyvesulu kekli heee bubana yapılırmı bee alacağınız olsun sizin, bensiz nasıl geçecek boğazınızdan onlar:p:p:queen:

bil bakalım nasıl geçecek boğazımızdan :queen::queen: eee üstadım sen alabalıkların makarnaların hatrını sorup, hepsini iyi ediyosun.. bırakta bizde biraz bişileri iyi edelim... hem dönüşünde gene yaparsak böle bi toplantı sana da büyük bir zevkle ikram ederiz...:cat:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
canımkardeşim 2.seçenek çok uygun yol geçensene onarıldı geniş ve güvenli konyadan bende aynı yolu kullanıyorum.zevkli yolculuklar 2-3 güne kadar bende antalyada olurum inş denk geliriz.:

perşembe günü alanyadayım nasipse.... orada olursan görüşelim abi bi sms yeter : 0555 838 46 83
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ümmet abim şuan @AYDEMİR (Ali) nin yanında..

Msn'den konuştuk..

Urfa'ya da bekliyoruz abim...

Nu sefer olmazsa bile bir daha ki sefere mutlaka bekliyorum abim..

Yolun açık olsun...Ceza konusuna da üzüldüm valla..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selam selam selam ümmet abi ne demek biz senin gibi değerli bir dostumuzu ağırlamaktan onur duyduk her zaman bekleriz senden ayrıldıktan sonra ceyhana kadar iyi bir yağmur yedim sorma sırılsıklam oldum ama olsun değdi kadirlideki doslarımızlada görüştük buradan ahmet abi,murat abi,ishak ve yusuf arkadaşlarıma selamlar



selamlar yolun açık olsun görüşmek üzere
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
şimdi yolcu ettim ümmet abiyi Antep den Adanaya dogru gitti...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Yolun açık olsun ümmet abi. Seni karşılamaya gelemedik kusurumuza bakma. Ama eminim bizim arkadaşlar kimseyi aratmamıştır misafir etme konusunda. Ali abi misafirine iyi bakar. Ne de olsa o bir Gaziantepli.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
g.antep mt hepinize ayrı ayrı içten teşşekkür ederim biliyorum hepiniz programlarınızı iptal ettiniz gelişimle ,inanın beni çok mahçup ettiniz yanınızda şuna samimiyetle inandım,sadece ben değil herhengi bir motorcuda gelse sizler aynı şayi kesinlikle yaparsınız yada motorlu veya motorsuz kim misafirse.
ali aydemir :antep mt nin başrol oyuncusu
hayali usta (yediğimiz tatlıların marifetli ellerin sahibi)
erkengel ali:600 cc canavar
hasan :antep bim sorumlusu
salton :bilgisayar yetkilisi
harun :motoru serviste üzgün motorcu
ordaki ilginiz ve alakanız için sizlere nekadar teşekkür etsem azdır ama siz beni kesin anladınız birşey sölemeye gerek yok.
antep mt ile birlikteliğimizin fotoları azsonra geliyor.

pic1071fb8.jpg


pic1072iy3.jpg


pic1073vn1.jpg


pic1074hk4.jpg


pic1075cp0.jpg


pic1076dw6.jpg


pic1077ov2.jpg


pic1078mc9.jpg


pic1079iu3.jpg


pic1080xj5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Sabırsızlıkla bekliyoruz fotoları mükemmel insan:rendeer:Biz seni çok ama çok sevdik abi her zaman başımızın üzerinde yerin var.Ne yaptık ki abi keşke zaman olsaydı da daha güsel ortamlar elde etseydik ama kısmet Süper bi pazar günü geçirdik sayende ve mutlu bir pazartesi sabahı ve üzgün bir ayrılık ama olsun allah saglık sıhat ve uzun ömürler versin herzaman görüşürüz.:cat:Gelişinle sen bizi mutlu ettin allahta seni mutlu etsin.Her zaman kapımız açık her misafire:rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
ümmet abi şun osmaniyede fotoları yükleyecek hepinizle paylaşacaz. ümmet abi hayırlı yolculuklar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst