- Katılım
- 17 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,348
biz gene istanbul da :salut: sana rüzgarın en güzeliii..... :cherry::rendeer:
hayır kardeşim kısıtlı bir bütçem var onunla devam ediyorum,yoldaki arkadşlarımın dışında çadırda konaklıyorum,başka sorun varmı cevaplarımabi benzin istasyonu mu işletiyosun :silent: