artık bana müsade

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
ümmet abi hayırlı yolculuklar bekliyoruz seni buralara gelince gorüselim abi...
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
ohhhhhhhhhhhh biz torna başında çalışalım sıcakta yağın pasın içinde sen gez dolaş ümmet amca neyse hayırlı yolculuklar kib uykun geldiğinde zorlama kendini yat uyu erzincana benden selam söle
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
abi iyi yolculuklar, Boludayken bir görüşelim çay içer, iki sohbet ederiz. :)
Buyur konuğumuz ol. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi yolun acık olsun kazasız belasız sürüşler dileği ile..:rendeer:
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Ümmet abicim düzergahınızda Adana olduğunu da gördüm. Kadirli MT olarak sizleri misafir etmekten şeref duyarız. Kadirli ye de bekliyoruz. Burada gitmekten çok hoşlanacağınız yollar ve gezmekten çok hoşlanacağınız yerlerden bol miktarda var. Hayırlı yolculuklar abi, kazasız belasız inşallah.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
abi benzin istasyonu mu işletiyosun :silent:
hayır kardeşim kısıtlı bir bütçem var onunla devam ediyorum,yoldaki arkadşlarımın dışında çadırda konaklıyorum,başka sorun varmı cevaplarım

istanbuldan saat 13:00 de ayrıldım otobana girdim ve ankaradan çıktımyolda 4mola verdim akşam 18:30 da evdeydim ankara mt ile buakşam buluşma var yarın sabah aksaraya doğru devam,işte ilkgünün resimleri.

pic0969zs1.jpg


pic0970oz7.jpg


pic0971me7.jpg


pic0972ea7.jpg


pic0973kc0.jpg


pic0974xp4.jpg


pic0975tw7.jpg


pic0976oc2.jpg


pic0977vf9.jpg


pic0978nv2.jpg


pic0979hy9.jpg


420 km yoldan sonra ankaraya hergelişimde evlerinde beni ağırlayan haşim ustaya misafir oldum dairenin herbölümünde rahatlıkla dolaşmamı sağlayan ve ikramlarını benden esirgemeyen ayrıca oluşturdukları sevgi yumağınada çok teşekkür ederim aile bireylerine saygı ve sevgiler yıllardır ve bu ikigün için tekrar teşekkürler.
pic0980rh4.jpg


pic0981av7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
35
Çok takdir ediyorum abi seni.Helal olsun valla.Hayırlı yolculuklar Allah kaza bela vermesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet abi ile olan toplaşmamız gerçekleşmiş bulunmaktadır :cat:

Ankara MT en keyifli toplaşmalarından birisini daha yaşamıştır :cherry:

Ümmet abicim saygıda kusur ettiysek af ola, tekrar ve yeniden görüşmek ümidiyle :rendeer:

Senden sonra elimde olan birkaç fotoğrafı da ben ekleyeceğim :bounce:

Bu arada fotoğraf makineni ve motosikletini kullanmama izin verdiğin için teşekkür ederim :queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Turlama zamanı geldi yine Ümmet bey:wiinkk:

Yolun açık olusun herdaim:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
ümmet abi içimizde en çok uzun yol yapan kişi herhalde, peki birşey merak ediyorum, uzun yol için tavsiye edilen hep vitesli enduro yada turing sınıfı motosikletler, ama ümmet abi skuterden vazgeçmedi, bir bildiğimi var yoksa?
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
bende bana müsade falan deyince, dedim motoru bırakan biri daha sandım kikiki
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
abi derler ya insanoğlu kuş misali :) seninki başka bişey :queen: hayrlı yolculuklar... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst