- Katılım
- 11 Mar 2016
- Mesajlar
- 441
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhabalar ben Emre , 23 yaşındayım istanbul avrupa yakasındayım . Aranıza çarşamba günü hayatımda ilk kez motor alarak katıldım
Aktif otomobil kullanıyorum aracım 2007 dizel getz , ev ile iş yerimin mesafesi 3 km olmasına rağmen 15 20 dakikada araçla gidip trafik çilesi bezdirdi ve bir anlık karar ile araştırmadan motor aldım . Bunun için otomatik tercih ettim scooter tarzı olmalıydı ilk çünkü hiç kullanmadım öncesinde . Yeni motorum 2013 model mondial argent 150cc . Alalı 2 gün oldu henüz işe hala aracımla gidip geliyorum depoda duruyor motor akşam işten gelince 2 tur atıp alışmaya çalışıyorum denge sorunum yok , dönüşleri iyileştirmeye çalışıyorum bundan sonra aranızda olucağım aksilik olmazsa , hayırlı geceler herkese 