Artık 2 tekerliyim herkese selamlar :)

Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Arkadaşlar merhabalar ben Emre , 23 yaşındayım istanbul avrupa yakasındayım . Aranıza çarşamba günü hayatımda ilk kez motor alarak katıldım :) Aktif otomobil kullanıyorum aracım 2007 dizel getz , ev ile iş yerimin mesafesi 3 km olmasına rağmen 15 20 dakikada araçla gidip trafik çilesi bezdirdi ve bir anlık karar ile araştırmadan motor aldım . Bunun için otomatik tercih ettim scooter tarzı olmalıydı ilk çünkü hiç kullanmadım öncesinde . Yeni motorum 2013 model mondial argent 150cc . Alalı 2 gün oldu henüz işe hala aracımla gidip geliyorum depoda duruyor motor akşam işten gelince 2 tur atıp alışmaya çalışıyorum denge sorunum yok , dönüşleri iyileştirmeye çalışıyorum bundan sonra aranızda olucağım aksilik olmazsa , hayırlı geceler herkese :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst