- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Görüldüğü üzere tvs kullanıcısıyım,motorun bence hiç bir suçu yok bu konuda.Motosiklet tecrübem 2.300 km gerekmediği sürece artçı almamaya çalışıyorum ama alınca da motorla yavaş seyrederken(25-30 km) ufak dönüşlerde,giriş çıkışlarda dengem de %70 kaybolma oluyor.Sürekli ayaklarımı yerde sürükleyerek gidiyorum.Bazılarını görüyorum sanki arkada kimse yokmuş gibi hareketler yapıyor,bu nasıl geçer.
2. soru motordan indikten sonra sağ bileğimde ağrı oluyor solda sıkıntı yok bunun sebebi nedir ?
2. soru motordan indikten sonra sağ bileğimde ağrı oluyor solda sıkıntı yok bunun sebebi nedir ?