arkadaşlar Arora yiying 150t-10 motorum var performansını artırmak için ne yapa bilirmi En fazla 90 km/h yapıyor nasıl arttıra bilirim Yardimci olursanız Sevinirim şimdiden tşk....
Sanırım düzgün bir rodaj geçirmemiş en azından 100 yapması lazım..Ayrıca hoşgeldin..:rendeer:
aynen ilk aldıgımda rodaj zamanında yigenim
bindi hor kullandı işte şimdide boyle yapacak hiç mi birşey yoq ?=? en azında 110 nu gorelim![]()
goturdum iyi diyor kendim modifiye etmek istiyom hem dış hem motor modifiyesi ?