Arora yy 150T-15

Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
12
arkadaşlar Arora yiying 150t-10 motorum var performansını artırmak için ne yapa bilirmi En fazla 90 km/h yapıyor nasıl arttıra bilirim Yardimci olursanız Sevinirim şimdiden tşk..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
uğraşma derim nekadar bızıklarsan okadar başına dert alırsın ÇİN motorları performans modifikasyonuna gelmez
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar Arora yiying 150t-10 motorum var performansını artırmak için ne yapa bilirmi En fazla 90 km/h yapıyor nasıl arttıra bilirim Yardimci olursanız Sevinirim şimdiden tşk....

Sanırım düzgün bir rodaj geçirmemiş en azından 100 yapması lazım..Ayrıca hoşgeldin..:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
12
Sanırım düzgün bir rodaj geçirmemiş en azından 100 yapması lazım..Ayrıca hoşgeldin..:rendeer:

aynen ilk aldıgımda rodaj zamanında yigenim
bindi hor kullandı işte şimdide boyle yapacak hiç mi birşey yoq ?=? en azında 110 nu gorelim :D
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen ilk aldıgımda rodaj zamanında yigenim
bindi hor kullandı işte şimdide boyle yapacak hiç mi birşey yoq ?=? en azında 110 nu gorelim :D

Hocam hor değilde pısırık kullanmış bi servise götür belki kayış problemi yada karbiratörü felan tıkalıdır vardır bi derdi..:wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
12
goturdum iyi diyor kendim modifiye etmek istiyom hem dış hem motor modifiyesi ?
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
12
ya neden edilmesin

Ne diyorsunuz arkadaşlar koskoca sitede yardım edecek yoqmu ?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst