Arora Yeni Modeli Ar250

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
aslında binmeden yroum yapmak çok yanlış bir şey bazen umadık kalitesiz görünümlü motor tam aksine çok sağlam çıkabiliyor ne yazık ki bu çok çok nadir olsada oluyor belki bu motorda o nadirlerdendir.

benim tek diyiceğim bu motor hakkında fiyatı anormal uçuk bir çin malı için kesinlikle ve kesinlikle verilmez bu motorların üretim maliyetleri ve türkiyeye gümrük dahil giriş maliyetleri belli bu firmaların insanları salak yeerine koyup fiyatın üstüne 10 misli para koyup satma istekleri beni sinir ediyor..

honda yamaha getirtse zaten bu tip bir motoru bu bu fiyatlara satar bakdım geçen gün fiyatına sirkenicde 6 milyar dediler aynen satan adama dedim suratına ohaaa..

ama şu çinlilere teşşekkür etmek lazım bu motor piyasasını çok renklendirdiler 90 lıların sonu 2000 lilerin başında daha çinliler yokken bu forumlar çok sıkıcıydı konuşulucak bir şey olmazdı 3 marka 5 model vardı zaten milletin çok sık kullandığı arada ekstrem motorcular olsada :D çinliler geldi renk geldi piyasaya artık her tür yanar döner çakma müzik setli oynar başlıklı motorlarımız caddelerde var :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda yamaha getirtse zaten bu tip bir motoru bu bu fiyatlara satar bakdım geçen gün fiyatına sirkenicde 6 milyar dediler aynen satan adama dedim suratına ohaaa..

ama şu çinlilere teşşekkür etmek lazım bu motor piyasasını çok renklendirdiler 90 lıların sonu 2000 lilerin başında daha çinliler yokken bu forumlar çok sıkıcıydı konuşulucak bir şey olmazdı 3 marka 5 model vardı zaten milletin çok sık kullandığı arada ekstrem motorcular olsada :D çinliler geldi renk geldi piyasaya artık her tür yanar döner çakma müzik setli oynar başlıklı motorlarımız caddelerde var :)

aynen sirkecide bu motora benzeyen bi tane var satılan.Ben fiyat sorcaktım gerek bile görmedim.İncelemek bile yeterli oluyo almamak için.Üzerinde standart 250cc(233.8cc) çin motorlarda kullanılan motorlardan var.Kanuni seylan 250,monero qm 250,ramzey qm 250,truva 250 vs.hepsi aynı motoru kullanıyor.Regal Raptorunki farklı sadece ondada şanzıman arka gobek ve bircok parca standart çin parcası.Çinliler yap boz gibi birkac parca yapmıslar aynı parcaları değısık sekıllerde kullanarak motorlar yapıyolar.6000 tl ye 2. el motor almak en akıllı tercihdir.:cherry:
 
Katılım
4 May 2009
Mesajlar
32
bu aroranın mühendislerine şaşıyorum walla.inbsanda biraz özenç die bişi olur ne bu ya at arabası bile bundan daha tipli...................
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
15
arora mı?:cyclopsan
bir daha asla

:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bu gün küçükçekmecede bu motorun sahibi bir arkadaşla konuşdum genel olarak memnun değilmiş motoru çok verimsizmiş 13 beygir gitmiyor dedi bencede 250cc lik makina en azından bir 20 beygir olmalıydı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst