aslında binmeden yroum yapmak çok yanlış bir şey bazen umadık kalitesiz görünümlü motor tam aksine çok sağlam çıkabiliyor ne yazık ki bu çok çok nadir olsada oluyor belki bu motorda o nadirlerdendir.
benim tek diyiceğim bu motor hakkında fiyatı anormal uçuk bir çin malı için kesinlikle ve kesinlikle verilmez bu motorların üretim maliyetleri ve türkiyeye gümrük dahil giriş maliyetleri belli bu firmaların insanları salak yeerine koyup fiyatın üstüne 10 misli para koyup satma istekleri beni sinir ediyor..
honda yamaha getirtse zaten bu tip bir motoru bu bu fiyatlara satar bakdım geçen gün fiyatına sirkenicde 6 milyar dediler aynen satan adama dedim suratına ohaaa..
ama şu çinlilere teşşekkür etmek lazım bu motor piyasasını çok renklendirdiler 90 lıların sonu 2000 lilerin başında daha çinliler yokken bu forumlar çok sıkıcıydı konuşulucak bir şey olmazdı 3 marka 5 model vardı zaten milletin çok sık kullandığı arada ekstrem motorcular olsada
çinliler geldi renk geldi piyasaya artık her tür yanar döner çakma müzik setli oynar başlıklı motorlarımız caddelerde var 
benim tek diyiceğim bu motor hakkında fiyatı anormal uçuk bir çin malı için kesinlikle ve kesinlikle verilmez bu motorların üretim maliyetleri ve türkiyeye gümrük dahil giriş maliyetleri belli bu firmaların insanları salak yeerine koyup fiyatın üstüne 10 misli para koyup satma istekleri beni sinir ediyor..
honda yamaha getirtse zaten bu tip bir motoru bu bu fiyatlara satar bakdım geçen gün fiyatına sirkenicde 6 milyar dediler aynen satan adama dedim suratına ohaaa..
ama şu çinlilere teşşekkür etmek lazım bu motor piyasasını çok renklendirdiler 90 lıların sonu 2000 lilerin başında daha çinliler yokken bu forumlar çok sıkıcıydı konuşulucak bir şey olmazdı 3 marka 5 model vardı zaten milletin çok sık kullandığı arada ekstrem motorcular olsada
Son düzenleme: