- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 29
- Motosikleti
- Forza 250
- Konu Yazar
- #1
[url=https://hizliresim.com/52to0sa]
[/URL]
[url=https://hizliresim.com/emlpdtp]
[/URL]
[url=https://hizliresim.com/5d2ur2i]
[/URL]
yaklaşık 4.000 km'deyken ilk sahibinden aldım şu an 6.200 civarında. Hiç yolda bırakmadı. Konak'tan Urla'ya defalarca kez gittim Seferihisara gittim.
Üzerinde anlas all grip 4 mevsim takılı. 5000 kmdeyken taktırdım.
Ön disk balataları kaliteli bi markayla değişti ses ve titreme yapmıyor.
Aldıktan sonra her 1000 km'de castrol scootech yağ kullandım (MB).
Bagalar ve varyatör temizliği 100 km önce yapıldı.
Tek marşta çalışır.
Ruhsatta 50 cc geçip 125 cc gri honda blok vardır üstünde.
105-110 km leri görebiliyor.
Torku yüksek artçıyla bile beraber çıkamayacağı yokuş yok.
İzmirde bu motoru bulmak ben alırken zordu.
Enjeksiyonlu
Orjinal bando kayış
Fiyatı uygun tuttum cc yükselteceğim için.
herhangi bir masrafı veya olsa güzel olur diyecek bişeyim yok.
izmir
67.000TL
sarısite ilan no: 1240035907
[url=https://hizliresim.com/emlpdtp]
[url=https://hizliresim.com/5d2ur2i]
yaklaşık 4.000 km'deyken ilk sahibinden aldım şu an 6.200 civarında. Hiç yolda bırakmadı. Konak'tan Urla'ya defalarca kez gittim Seferihisara gittim.
Üzerinde anlas all grip 4 mevsim takılı. 5000 kmdeyken taktırdım.
Ön disk balataları kaliteli bi markayla değişti ses ve titreme yapmıyor.
Aldıktan sonra her 1000 km'de castrol scootech yağ kullandım (MB).
Bagalar ve varyatör temizliği 100 km önce yapıldı.
Tek marşta çalışır.
Ruhsatta 50 cc geçip 125 cc gri honda blok vardır üstünde.
105-110 km leri görebiliyor.
Torku yüksek artçıyla bile beraber çıkamayacağı yokuş yok.
İzmirde bu motoru bulmak ben alırken zordu.
Enjeksiyonlu
Orjinal bando kayış
Fiyatı uygun tuttum cc yükselteceğim için.
herhangi bir masrafı veya olsa güzel olur diyecek bişeyim yok.
izmir
67.000TL
sarısite ilan no: 1240035907
Son düzenleme: