arkiler kusura bakmayın 2. konu açışım bi yardım edebilirseniz

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
13
1,58 boyum ve 64 kilom var ama benim race tipi motorlara ilgim var cbr 125 düşünüom acaba binince üstünde garip görünüzmüyüm yani küçük biri gibi yolda görenler bu motoru kim sürüyo diyebilirmi :) :king::queen:


Boyuma göre bi motor önerin yaw race olsun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Dışarıdan nasıl göründüğünün bi önemi yok.. Sen üzerine bindiğinde fren, vites olayını düzgün yapabiliyorsan ve ayaklarını yere basıp rahat bi şekilde dengede tutabiliyorsan motosikleti, bırak dışarıdakiler ne düşünürse düşünsün.. Ehliyetini al, korumalarını tak, bin motora gez gönlünce.. Dışarıya göre bakarsan 600 cc altına kask takılmaz, profesyonel sürücü kask takmaz, dizlik, dirseklik gereksizdir, ehliyet boş iştir, mont sadece hava atıp ben motor kullanıyorum demek için giyilir.. Ama motosikleti almadan önce bi bin üstünde otur, dene bakalım rahat kullanabilecekmisin..
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
13
Dışarıdan nasıl göründüğünün bi önemi yok.. Sen üzerine bindiğinde fren, vites olayını düzgün yapabiliyorsan ve ayaklarını yere basıp rahat bi şekilde dengede tutabiliyorsan motosikleti, bırak dışarıdakiler ne düşünürse düşünsün.. Ehliyetini al, korumalarını tak, bin motora gez gönlünce.. Dışarıya göre bakarsan 600 cc altına kask takılmaz, profesyonel sürücü kask takmaz, dizlik, dirseklik gereksizdir, ehliyet boş iştir, mont sadece hava atıp ben motor kullanıyorum demek için giyilir.. Ama motosikleti almadan önce bi bin üstünde otur, dene bakalım rahat kullanabilecekmisin..

arca94 kardeşim bu cbr 125 repsol 2007 2008 de sorun yoktur heralde ama 2011 modelde sorunum olabilir çok büyük görünüyor 2011

1,58 boyundayım sence 2008 yada 2007 model bi cbr 125 üstüde nasıl kalırım ha bu arada bu motor hergün 70 km gidip gelebilrimi TEşekkürler
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
2007-2008 Honda CBR125 R:

Sele yüksekliği (mm) : 776

2011 Honda CBR125 R:

Sele yüksekliği (mm) : 793

17mm bi fark var pek bi şey farkedeceğini sanmam.. 2011 biraz daha kalıplı ama bi Hyosung 250R ya da bi R125 kadar değil.. Dediğim gibi alıcağın yerde ya da çevrende birisinde varsa otur üzerinde bi dene rahat mısın ? Kontrol edebiliyor musun ? Dengeyi sağlayabiliyor musun ?

Bak mesela Okan Bayülgen 168 civarıymış ama Hayabusa kullanıyor.. :) Bi de şunu düşün ya 2,00 olsaydın 1,95 olsaydın.. Ne motor üstünde rahat kapanabilirdin, ne ayaklarını ağrıtmadan uzun yol gidebilirdin..

Motosiklet her gün 70 km gidebilir mi bilmiyorum ama Honda ya güvenim tam benim.. :) Vitesli olmasıda bence fayda sağlıyor ama en kesin bilgiyi bu forumdaki 125R kullanıcıları bölümünde bulabileceğini sanıyorum..
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
13
2007-2008 Honda CBR125 R:

Sele yüksekliği (mm) : 776

2011 Honda CBR125 R:

Sele yüksekliği (mm) : 793

17mm bi fark var pek bi şey farkedeceğini sanmam.. 2011 biraz daha kalıplı ama bi Hyosung 250R ya da bi R125 kadar değil.. Dediğim gibi alıcağın yerde ya da çevrende birisinde varsa otur üzerinde bi dene rahat mısın ? Kontrol edebiliyor musun ? Dengeyi sağlayabiliyor musun ?

Bak mesela Okan Bayülgen 168 civarıymış ama Hayabusa kullanıyor.. :) Bi de şunu düşün ya 2,00 olsaydın 1,95 olsaydın.. Ne motor üstünde rahat kapanabilirdin, ne ayaklarını ağrıtmadan uzun yol gidebilirdin..

Motosiklet her gün 70 km gidebilir mi bilmiyorum ama Honda ya güvenim tam benim.. :) Vitesli olmasıda bence fayda sağlıyor ama en kesin bilgiyi bu forumdaki 125R kullanıcıları bölümünde bulabileceğini sanıyorum..

Sağol Dostu. bu dediklerin beni canlandırdı demekki önemli olan boy değil işlevmiş :) arakdasın varda benim onun üsütnde tek ayagım tam basıyor 2 yayagım parmak ucundan daha fazla.
babamın yuki yuki marsın da ayaklarım çok rahat ve ve tam basıyorum acaba sele yüksekliği kaç bakıcam :)
birde sana bir sorum olcak üstünde küçük kalırmıyım cbr 125 in.bizim okulda var çocukta 182 felan boyu var fena sırıtıyor altın da :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

2007-2008 Honda CBR125 R:

Sele yüksekliği (mm) : 776

2011 Honda CBR125 R:

Sele yüksekliği (mm) : 793

17mm bi fark var pek bi şey farkedeceğini sanmam.. 2011 biraz daha kalıplı ama bi Hyosung 250R ya da bi R125 kadar değil.. Dediğim gibi alıcağın yerde ya da çevrende birisinde varsa otur üzerinde bi dene rahat mısın ? Kontrol edebiliyor musun ? Dengeyi sağlayabiliyor musun ?

Bak mesela Okan Bayülgen 168 civarıymış ama Hayabusa kullanıyor.. :) Bi de şunu düşün ya 2,00 olsaydın 1,95 olsaydın.. Ne motor üstünde rahat kapanabilirdin, ne ayaklarını ağrıtmadan uzun yol gidebilirdin..

Motosiklet her gün 70 km gidebilir mi bilmiyorum ama Honda ya güvenim tam benim.. :) Vitesli olmasıda bence fayda sağlıyor ama en kesin bilgiyi bu forumdaki 125R kullanıcıları bölümünde bulabileceğini sanıyorum..

Sağol Dostu. bu dediklerin beni canlandırdı demekki önemli olan boy değil işlevmiş :) arakdasın varda benim onun üsütnde tek ayagım tam basıyor 2 yayagım parmak ucundan daha fazla.
babamın yuki yuki marsın da ayaklarım çok rahat ve ve tam basıyorum acaba sele yüksekliği kaç bakıcam :)
birde sana bir sorum olcak üstünde küçük kalırmıyım cbr 125 in.bizim okulda var çocukta 182 felan boyu var fena sırıtıyor altın da :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

pardon yollamadı sandım :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Sağol Dostu. bu dediklerin beni canlandırdı demekki önemli olan boy değil işlevmiş :) arakdasın varda benim onun üsütnde tek ayagım tam basıyor 2 yayagım parmak ucundan daha fazla.
babamın yuki yuki marsın da ayaklarım çok rahat ve ve tam basıyorum acaba sele yüksekliği kaç bakıcam :)
birde sana bir sorum olcak üstünde küçük kalırmıyım cbr 125 in.bizim okulda var çocukta 182 felan boyu var fena sırıtıyor altın da :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------



Sağol Dostu. bu dediklerin beni canlandırdı demekki önemli olan boy değil işlevmiş :) arakdasın varda benim onun üsütnde tek ayagım tam basıyor 2 yayagım parmak ucundan daha fazla.
babamın yuki yuki marsın da ayaklarım çok rahat ve ve tam basıyorum acaba sele yüksekliği kaç bakıcam :)
birde sana bir sorum olcak üstünde küçük kalırmıyım cbr 125 in.bizim okulda var çocukta 182 felan boyu var fena sırıtıyor altın da :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

pardon yollamadı sandım :)

Yukinin 700 mm miymiş baktım şimdi..

Tek ayak rahat basıyor da iki ayak parmak ucunda da bassa dengeni rahat sağlayabiliyor musun ? Önemli olan o, ani bi duruşta arkanda artçı da varken motoru dengede tutabilecek misin ? Kilonda biraz az çünkü :) Ama kuvvetin yerindeyse sorun yok..

Benim boyum 174 civarı PCX üstünde Sele yüksekliği 761 mm olmasına rağmen yanlardan biraz kalıplı olduğu için ben bile tam olarak ayak tabanlarımı basamıyorum yere.. topuklar hafif havada kalıyor.. :)

Bundan önce ende Suzuki AN125HK vardı iki kişi biniyoduk sabahları okula giderken komşuyla atletik, fit değiliz tabiiki :) Bi de hava soğukken şişik montla oluşan görüntü iki tane koca beden bütün halinde.. :) Altımızda bize saplanmış gibi duran 2 tekerler motor gözükmüyodu zaten.. :)

Üzerinde çok küçük duracağını zannetmem bu enduro ya da cruiser motor değil ki hafif öne eğilip ayaklarını da depoya yapıştırıp kullanıyosun, yani çok ufak kalmazsın gibi geliyor üstünde..

---------- Post added at 16:22 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

Bu arada PCX 124.4 kg

125 R 136.9 kg bunu da hesaba kat.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst