Arkdaslar yeni bir moped alıcam yardımcı olursanız sevinirim!!!!!!!!!!

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
7
arkadaslar öncelikle herkese slm
mopedler hakkında pek bilgim yok dün beyazıtta yamaha bi moped gördüm zoom modeli nakite 1.000 fiyat verdi sizin bildiginiz mopedler varsa bana yardımcı olurmusunuz msn adresim [email protected]
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mopedi napıcan...90 lira daha koy cup modellerden al...seçenek de çok....
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
dostum sana tam bir bilgi vereyim ilk aldıgım motor moped idi güzeldi az yakıyodu ama 90 ı geçmiyordu oda bayır aşagı sonra bende kanuni tigrina 100 cup aldım şimdi motordan çok memnunum 2 kişi yokuş falan takmıyo en son 110 yapıyo moped lerde bayır yukaru iki kişi çıkmak çok zor oluyodu ama ben sana 100 cup al derim ama adam gibi markalardan al çin malı sakın alma 100 lüklerden al süper şoförlük ögrenirsin ben öyle yaptım kendimi bununla geliştirdim şimdide ya hyosung gt250 r alıcam yada honda cbf 500 alıcam motoru aldıgın zaman buraya yazmayı unutma saygılarımla
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
cup al arkadaşım. valla ben de düşünüyorum bir tane şehir içi için
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
79
hosgeldin

kardesım sen al bir pejo bak keyfine.o arkadaslarada sesleniyorum sizin o 110 vuran motorlarınızı getirin ben pejo ile duman yuttarayım hepinize.ayrıca parcasıda ucuz.büyük sehirde oturanlar pek bilmiyor bu motoru sanırım.:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kardesım sen al bir pejo bak keyfine.o arkadaslarada sesleniyorum sizin o 110 vuran motorlarınızı getirin ben pejo ile duman yuttarayım hepinize.ayrıca parcasıda ucuz.büyük sehirde oturanlar pek bilmiyor bu motoru sanırım.:bounce:




Kendin de inanmıyorsun ya....Neden karalıyorsun??:bounce:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
7
İlginiz icin saolun arkdaslar

arkadaslar benim kilom 55 felan bitane ii sürat yapabilen birazda şekilolsun diye moped yada cup bakıyorum soracagım birkaç soruvardı yardımcı olursanız sevinirim
1.Hangisi daha az yakıt yakıyo
2.Yedek parşası hangisinin daha kolay bulunur
3.Hangi marka bakılmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst