Arkadaşlar yeni motorum

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
hayırlı olsun, memnun kalacağına eminim ;)

HFC ye bekleriz bu arada..
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
çok güzel hayırlı olsun kazasız belasız surusler dılerım:mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
sitede herkeste bi hyosung tutturdu valla ne guzel:)
abi hayırlı olsun cok begendim motorunu kazasız belasız surusler ..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
21
hayırlı olsun.

cbr125 su soğutmalıydı

gtr250 yağ ve hava

sürüş, konfor, yakıt vs kıyaslarsan ne dersin?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
hepiniz çok sağ olun. isteyipde motor alamayanlarada bir an önce Allah nasip etsin, olanlarada kazasız belasız sürüşler inşallah
amiiiiiiiiiinnnnnn!!!! bu arada çok güzel motor. Hayalimde bu motor var. Speedfight'ı bulupta alsak ikinci motorum bundan olacak allah nasip ederse..:salut: ::pala::
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
25
hayırlı olsun,bende aynı şekilde yapmayı düşünüyorum cbr125 ten gt250 ye....
darısı başıma inşallah ama sizlerin intibaları çok önemli
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok güzel bir seçim, hayırlı olsun, grenajların asfalt yüzü görmesin... :cat:
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
hayırlı olsun arkadaşım çok güzel bi motor kazasız belasız sürüşler dilerim darısı başıma :salut:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşım,hayırlı uğurlu olsun.tamda benim kafamda olanı yapmışsın.kazasız belasız sürüşler dilerim.ADANA'dan sevgilerimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst