Hayırlı olsunSende endurocu musun :mrgreen: :queen:
amiiiiiiiiiinnnnnn!!!! bu arada çok güzel motor. Hayalimde bu motor var. Speedfight'ı bulupta alsak ikinci motorum bundan olacak allah nasip ederse..:salut: :hepiniz çok sağ olun. isteyipde motor alamayanlarada bir an önce Allah nasip etsin, olanlarada kazasız belasız sürüşler inşallah
kardeş gt 250r ı kaça bitirdin tam olaarakkk takstlimi aldınn yazrmısınn