yageo Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 65 27 Nis 2007 Konu Yazar #1 CBR125den sonra GT250R'a geçtik.İşte yeni motorum.İyi dilekleriniz için şimdiden teşekkürler.
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 27 Nis 2007 #2 Hayırlı olsun Sende endurocu musun :mrgreen: :queen:
Barış Şuşut Süper Moderatör (BBRR) Katılım 12 Haz 2005 Mesajlar 8,442 27 Nis 2007 #4 hayırlı olsun ...iyi bir tercih
edy Katılım 27 Eki 2006 Mesajlar 1,024 27 Nis 2007 #6 motor yanıyor valla. hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
exile Katılım 30 Haz 2006 Mesajlar 762 27 Nis 2007 #7 iyi bi tercih yapmışsın.. kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim..
By Mükemmel Katılım 7 Ara 2006 Mesajlar 1,842 27 Nis 2007 #8 Hayırlı olsun arkadaşım.Çok şık motor...
yageo Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 65 27 Nis 2007 Konu Yazar #9 hepiniz çok sağ olun. isteyipde motor alamayanlarada bir an önce Allah nasip etsin, olanlarada kazasız belasız sürüşler inşallah
hepiniz çok sağ olun. isteyipde motor alamayanlarada bir an önce Allah nasip etsin, olanlarada kazasız belasız sürüşler inşallah
cepcell_apo Katılım 20 Eki 2006 Mesajlar 161 27 Nis 2007 #11 hayrlı olsun kardeşş kaça bitti brde sürüşü ve hızı hakkında brz blgi verrmsnn bizlere bende değğiştrmek istyrumdaaa
hayrlı olsun kardeşş kaça bitti brde sürüşü ve hızı hakkında brz blgi verrmsnn bizlere bende değğiştrmek istyrumdaaa
yageo Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 65 27 Nis 2007 Konu Yazar #12 CBR125 3600satıldı.yalnız 2005 model ve 2500kmdeydi.çok temizdi
venox15 Katılım 27 Nis 2007 Mesajlar 204 27 Nis 2007 #13 hayırlı olsun kazasız belasız bin iyi sürüşler
yageo Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 65 27 Nis 2007 Konu Yazar #14 cepcell,daha rodajdayım 150 km oldu.sürüşü güzel.yalnız ben mesajlarda alıntı yapamıyorum nasıl olacak .
cepcell,daha rodajdayım 150 km oldu.sürüşü güzel.yalnız ben mesajlarda alıntı yapamıyorum nasıl olacak .
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 27 Nis 2007 #15 Herkesin mesajının altında ALINTI yazıyor oraya tıklayacaksın... Eğer birden fazla kişinin mesajına alıntı yapmak istiyorsan alıntının yanındakine basıcaksın, en son cevap yaz diyeceksin
Herkesin mesajının altında ALINTI yazıyor oraya tıklayacaksın... Eğer birden fazla kişinin mesajına alıntı yapmak istiyorsan alıntının yanındakine basıcaksın, en son cevap yaz diyeceksin
GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 27 Nis 2007 #16 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. harbı hayırlı olup darısı bıze olsun
yageo Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 65 27 Nis 2007 Konu Yazar #17 dishy,benim orası gri renkli ve işaretlenmiyor
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 27 Nis 2007 #18 Nerden bağlanıyorsun internete, kafeden, iş yerinden, evden?
yageo Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 65 27 Nis 2007 Konu Yazar #19 dishy' Alıntı: Herkesin mesajının altında ALINTI yazıyor oraya tıklayacaksın... Eğer birden fazla kişinin mesajına alıntı yapmak istiyorsan alıntının yanındakine basıcaksın, en son cevap yaz diyeceksin Genişletmek için tıkla ... teşekkürler dishy buldum
dishy' Alıntı: Herkesin mesajının altında ALINTI yazıyor oraya tıklayacaksın... Eğer birden fazla kişinin mesajına alıntı yapmak istiyorsan alıntının yanındakine basıcaksın, en son cevap yaz diyeceksin Genişletmek için tıkla ... teşekkürler dishy buldum
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 27 Nis 2007 #20 Bişey değil Bugün amma kişiye yardımcı oldum, akşam huzurla uyurum :mrgreen: