Arkadaşlar yeni motorum

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
CBR125den sonra GT250R'a geçtik.İşte yeni motorum.İyi dilekleriniz için şimdiden teşekkürler.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
motor yanıyor valla. hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
iyi bi tercih yapmışsın.. kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim..
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
hepiniz çok sağ olun. isteyipde motor alamayanlarada bir an önce Allah nasip etsin, olanlarada kazasız belasız sürüşler inşallah
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
hayrlı olsun kardeşş kaça bitti brde sürüşü ve hızı hakkında brz blgi verrmsnn bizlere bende değğiştrmek istyrumdaaa
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
CBR125 3600satıldı.yalnız 2005 model ve 2500kmdeydi.çok temizdi
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
cepcell,daha rodajdayım 150 km oldu.sürüşü güzel.yalnız ben mesajlarda alıntı yapamıyorum nasıl olacak .
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Herkesin mesajının altında ALINTI yazıyor oraya tıklayacaksın...

Eğer birden fazla kişinin mesajına alıntı yapmak istiyorsan alıntının yanındakine basıcaksın, en son cevap yaz diyeceksin :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbı hayırlı olup darısı bıze olsun:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Nerden bağlanıyorsun internete, kafeden, iş yerinden, evden?
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bişey değil :) Bugün amma kişiye yardımcı oldum, akşam huzurla uyurum :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst