Arkadaslar Yardımcı Olurmusunuz Motor Almayı Dusunuyorum.....!

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
Mrb ben daha once motorum olmadı vede anlamam hıc ama motor almak ıstıyorum scooter tarzı verebılıcegım mıktar 2 mılyar

Sızden rıcam bana soyle guzel dayanıklı az yakan ve en azından 90km hız yapabılen tavsıye edebılıcegınız bı scooter varmı

Benım suan baktıgım Kanunı mz rokko modelı ama nasıl hıc bılmıyorum sorun cıkartırmı ne yakar nasıldır baska markaları arastırmadım varsa bılgınız benıde bılgılendırın :pale:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım motorum satılık, 2008 mart ayında aldım büyüğünü almak için satıyorum sorunsuz yakışıklı bi alet emin ol garantisi benim ulaşmak istersen numaram 0555 698 2445

resmini koyucam şimdi mondial 100ukh

70 bin yakıyo ve mükemmel dayanıklı sorunsuz bi motosiklet,yarı otomatik vitesli kolay kullanım.


 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
KYMCo Agility 125 aLacaksın :) Senin iLaın bu.. Bu arad hoşgeldin :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
arkadaşım motorum satılık, 2008 mart ayında aldım büyüğünü almak için satıyorum sorunsuz yakışıklı bi alet emin ol garantisi benim ulaşmak istersen numaram 0555 698 2445

resmini koyucam şimdi mondial 100ukh

70 bin yakıyo ve mükemmel dayanıklı sorunsuz bi motosiklet,yarı otomatik vitesli kolay kullanım.



saol arakdasım ama sıfır almak ıstıyorum
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyw kardeş istediğini bulursun inş.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
KYMCo Agility 125 aLacaksın :) Senin iLaın bu.. Bu arad hoşgeldin :)

Tşk ler hoş bulduk baktım ama tıpı kotu ya :) bırazda duzgun bı seklı olsun dıyorum ve 2 mılyarı asıyo bı cın malı fılan olayı var ne cın malı ne turk ne alman hıc bılmıyorum elımde kalmasın sehır ıcınde kullanıcagım saga sola ama ne alsam :silent::silent:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O fiyata daha sıfır kaliteli bulman zor arkadaşım.. Ama ikinci eL temiz bulabilirsin.. Yamaha CYGRNus ; Kymco agility ; Honda BeaT :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
saolun

Cok saolun tavsıyelerınız ıcın

Valla bıde kışı beklesemmı dıyorum belkı fıyatlar duser dıye sızce kanunı ler nasıl gıdıs+benzın+masraf acısından rokko modelı var ona bakıyorum ama sadece bakıyorum bısı bıldıgım yok :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst