Arkadaşlar UVEX marka kask almak isteyen?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar bende Uvex marka kask var 1. kalite. Shoei'den kalitelidir diyebilirim. Hiç kullanmadım bu kaskımı. Almanya'dan geldi değeri 1000 euro değerinde sıfır tabi :) Burada art of cart yarışlarında yarıştığım için üzerine onların benim kaskım için özel olarak tasarladığı baskı basıldı. Evde boş duruyor satmak istiyorum. Alacak arkadaşlar burdan yazabilirler. Bu kasktan Türkiye'de hatta Dünya'da bir tane var oda bende..:) Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Kaskın camı Bayer tarafından yapılmıştır asla anti-fog özelliklidir. İçi komple çıkıyor ve yıkanabiliyor.
fotoraf0109.jpg


fotoraf0310c.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst