Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Eyl 2008
- Mesajlar
- 243
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar bende Uvex marka kask var 1. kalite. Shoei'den kalitelidir diyebilirim. Hiç kullanmadım bu kaskımı. Almanya'dan geldi değeri 1000 euro değerinde sıfır tabi
Burada art of cart yarışlarında yarıştığım için üzerine onların benim kaskım için özel olarak tasarladığı baskı basıldı. Evde boş duruyor satmak istiyorum. Alacak arkadaşlar burdan yazabilirler. Bu kasktan Türkiye'de hatta Dünya'da bir tane var oda bende..
Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Kaskın camı Bayer tarafından yapılmıştır asla anti-fog özelliklidir. İçi komple çıkıyor ve yıkanabiliyor.