Arkadaslar trafik işlemleri ile ilgili bakarmısnız

Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
Bugün faturamı aldım , sigortamı yaptırdım yarın sabahdan erken saat dede gıdıp ruhsat ve plaka ıslemlerını halledıcem fakat , trafıkde kı ıslemler ıcın ne kadar para gerekıyor yardımcı olabılır mısınız
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Plaka ve ruhsat çıkarırken ücret standart mı yoksa cc'ye modele göre vs değişiyor mu?
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
-emniyetin kapısından girerken şöförler odasındaki bölümden 3 lira mı neydi dosya alıyosun,
-dosyada belge çıkıyor ister kağıtlara bakıp kendin doldur ister 10 liraya doldurttur ben parayla doldurttum,
-harç parasını yatırıyosun(kaç para unuttum),parmak izi veriyosun(ben vermedim parmak izi kağıdım vardı) parmak izide 50 tlydi en son
-plaka tescil sırasına giriyosun ordanda plaka kağıdını alıyosun,
-en son yeni belge bölümünde bunların hepsini veriyosun ordaki kişi ya yarın ya 2-3 saat sonra gel deyip ruhsatını hangi tarafa verdilerse alıyosun.1 tanede plaka çıkarma kağıdı veriyolar hangi şehirdeysen plaka basım atolyesine gidiyosun 14 tlydi oda sanırım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst