-emniyetin kapısından girerken şöförler odasındaki bölümden 3 lira mı neydi dosya alıyosun,
-dosyada belge çıkıyor ister kağıtlara bakıp kendin doldur ister 10 liraya doldurttur ben parayla doldurttum,
-harç parasını yatırıyosun(kaç para unuttum),parmak izi veriyosun(ben vermedim parmak izi kağıdım vardı) parmak izide 50 tlydi en son
-plaka tescil sırasına giriyosun ordanda plaka kağıdını alıyosun,
-en son yeni belge bölümünde bunların hepsini veriyosun ordaki kişi ya yarın ya 2-3 saat sonra gel deyip ruhsatını hangi tarafa verdilerse alıyosun.1 tanede plaka çıkarma kağıdı veriyolar hangi şehirdeysen plaka basım atolyesine gidiyosun 14 tlydi oda sanırım...