benzeri sabah benim başıma geldi....maltepe minibüs caddesinde gidiyorum...sahile inmek için ışıklardan sola dönüş var...sola dönüş için ayrı bir ışık ve beklemek için de bir cep mevcut...yol iki şerit, bir de bu cep var 4-5 arabalık ve ben en önde bekliyorum ...tüm araçlara kırmızı yanıyor...düz gidecek olan şeritteki arabalar daha kalabalık olduğu için uyanık bi taksici bizim cebe girdi ve düz devam edecek arabalara yeşil yanar yanmaz asıldı kornaya...döndüm baktım el kol yapıyo...kılımı bile kıpırdatmadım...baktı ki ilerlemeye niyetim yok (e sola dönüşe hala kırmızı yanıyor neden ilerleyeyim ki ) en sonunda cepten çıktı el kol yaparak sağımdan geçti devam etti tabi o arada diğer araçları da sıkıştırdı...adamda öyle bir hal var ki sanki %100 haklı...sinirlendim vazgeçtim dönmekten ben de takip ettim...ilerde trafik sıkışınca durdum yanında...birebir diyalog şu şekilde:
(ben)-paşam nedir derdin sabah sabah
- ne oldu bilader
- ne korna çalıyosun el kol hareketi yapıyorsun ??
- (mont falan var kalıplı görünce tırstı herhalde) ne... yok öyle bişey
- ya demin arkamdan korna çaldın ya ışıklarda sonra bastın gittin..nedir problem ?
- (ettiği lafa dikkat!!!) e motosikletsin niye yol vermiyosun bana.. kocaman araba bu
- bu da motorlu taşıt kardeşim ruhsatı plakası ehliyeti var ..ben sola dönmek için bekliyorum kırmızıda sen uyanıklık yapıp soldan tüm araçları geçicen diye sana yol vericem öyle mi
- motosikletsin versen ne olur...
(arkadan korna sesleri geliyo...yolu tıkadık çünkü)
- ayıp ayıp sabahtan akşama kadar araba kullanıyosunuz bi de şöförüm diye geçiniyorsunuz
- homurg homurg (VIIIIRRRNNNNNNN
söyleyecek laf bulamayan taksicimiz topukladı önce sonra ben geçtim arkadan yavaş yavaş takip etti bi yerlerde de kayboldu
genelleme yapılmasın diyen arkadaşlar oldu taksicilere çok yüklenmeyelim diye ...hak veriyorum ama nedense başımıza hep geliyor bu tür şeyler...çoğunun zihniyeti böyle...zaten iyisine denk geldiğimizde problem çıkmadığından anlatacak bir durum da olmuyor
saygılar