Arkadaşlar Motor seçimi hakkında(Yardımlarınıza ihtiyacım var]

Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
26
Merhabalar 1milyar param var 1000 Tl Bana 2.el Guzel bir motor onerebilirmisiniz okula gidip gelıcem Görüntü onemlı Modifiye yapıcam Ne önerirsiniz ? Ybr alıcaktım maddi durumdan dolayı alamıyorum vitesli vitessiz fark etmez onerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
50
Merhabalar 1milyar param var 1000 Tl Bana 2.el Guzel bir motor onerebilirmisiniz okula gidip gelıcem Görüntü onemlı Modifiye yapıcam Ne önerirsiniz ? Ybr alıcaktım maddi durumdan dolayı alamıyorum vitesli vitessiz fark etmez onerilerinizi bekliyorum

RECAYİ KAÇ YAŞINDASIN ?
EHLİYETİN VARMI YOKMU?
GÜVENLİK TEÇHİZATIN VARMI KASKIN FALAN?
ÖNCE BUNLARI YAZSAYDIN BE ABİM HI?
HEM OKULA GIDIP GELCEM DIYOSUN HEMDE MODIFIYE YAPABILECEGIM BISEY ARIYORUM DIYOSUN?:silent:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
26
Mondial 100kh düşünüyorum O motora yapılabilicek Modifiye nelerdir ?

18 yaşındayım Var Sorunum yoK yani
 
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
264
ewt celiskili istekler ama mondial falan uzak dur derim hic hayredenini gormedim acıkcası tabiiki istisnalar vardır da bana denk gelmedi sahip olanlara da sorry bence biraz daha para yap.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
26
ewt celiskili istekler ama mondial falan uzak dur derim hic hayredenini gormedim acıkcası tabiiki istisnalar vardır da bana denk gelmedi sahip olanlara da sorry bence biraz daha para yap.

Usta Cbr yatıyor zaten Kaliteye gerek yok suan 2 ay binicem ulaşım için İş görmezmi
 
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
264
olur uyar dersen sana bak ama once sitede kullanan arkadaslara bi danıs kanımca yada salla 2 ay mınıbus otobus falan takıl sonra cıbırına don:D
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence mondial cup götürür problem yaşatan bir motor değil ama melcor09'un dediği gibi 2 ay idare et dön Cbr'a.;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst