sadece cesaret ve bol pratik
ben 7 sene önce kardeşimin ybr sinde yine kardeşim 1 saatlik göstermesiyle başladım.
ortaokuldayken babamın arabasını çalardım sabahın 6 sında kalkıp fakülte zamanı da kardeşimin motorunu çalmaya başladım.
denge ve debriyaj sorunun olacak önemli olan kazasız atlatman o kadar.
hatta yine sabahın 6 sında kalkmış motoru kaçırmış olduğum bir sabah debriyajdan elimi sert çekmememle caddede tek tekere kalkarak duran arabanın üstüne çıkmışlığım var.
sonraları çok güleceğin bol bol anın olacak, biraz cesaret

)