- Katılım
- 25 Ağu 2015
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar foruma daha yeni uyeyim. Benim derdim hic motosiklet kullanmama ragmen motosikleti birakin bisikleti bile arkadaslarin bisikletleriyle idare eden bir cocukluk gecirmis birisiyim dun bir arkadasin motorunu aldim kendisi bana motor kullanmayi ogretecekti. Motoru calistirdim ilk denememde kalktim Arkadaslar motoru hic dusurmedim kullandim ama 8 cizmeyi donusleri gaz tepkilerini hic ama hic beceremedim ara ara stop ettirdim makineyi a2 ehliyet almak icin yetersiz oldugumu soyledi moralim bozuldu acikcasi surekli slalom calismam lazim surekli egitim alma vaktimde yok. Denge sorunum.varmis toplam bir saatlik.surus yaptim sizce ne yapmaliyim. Donusleri beceremedim.diye moralim bozuldu hic bilmeyen biri icin normal mi sizce? Motor vitesli bir motordu.