Arkadaşlar Lütfen Yardımcı Olun!!!

Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
20
Arkadaşlar ben kawasaki 250r almak istiyorum yada Hyosung GT250 ama hangisini almalıyım ve izmirde güvenilir bir bayii varmı? Çocukluğumdan beri bu motor tutkusu hep içimde...

birde taşıt kredisi çekmek istiyorum motoru sıfır alıcam ama bir kaç arkadaştan sıfır motor alırken kredi işlerini bayiinin hallettiğini benim sadece ödeme yapacağımı söylediler doğrumudur? yardımcı olursanız çok sevinirim... saygılar...:pale:
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
Ben ninja 250r almanı öneririm. İzmirde kawasaki bayii si vardır sanırım. Kredi işine gelince her bayii yapmıyor onu sein yaşadığın yerdeki bayii ye sorup daha doğru bilgi alabilirsin.
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
20
teşekkür ederim ama izmirde özgül motor varmış ve bir çok kez bazı arkadaşların canını yakmış bu motor alım konularında bunları okudum ve korktum açıkçası yani bana servis ve sıfır alımda içimin rahat edeceği bir bayii lazım bir arkadaşa forumlarda okuduğum kadarıyla sıfır diye ciddi kazalı bir motor satmışlar ama adam bunu başka bir servise gidince anlamış yani başıma böyle birşey gelmesinden korkuyorum açıkçası :pale:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
izmir de iki tane kawa bayii var. biri kazıkçı ve dolandırıcı diğeri düzgün. ama hangisi hatırlamıyorum. kawa al bence. ben de kawa alacağım. şimdiden hayırlı olsun...
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
20
saol arkadaşım teşekkür ederim sanada hayırlı olsun...

ama ben şöyle bir duyum aldım kawasakinin yeni 250 si küçük görünüyormuş yani hyosung GT250 daha büyük duruyor çok araştırıyorum bu konuyu kafam iyice karıştı malesef

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:14 ----------

kawasaki 250 ve hyosung GT250 kullanan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim yardımlarınızı bekliyorum...
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
114
Tabiiki kawasaki 250r :) bende Junior ını aldım sipariş verdim Profil resmimden görebilirsin :) :cat:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Arkadaşlar ben kawasaki 250r almak istiyorum yada Hyosung GT250 ama hangisini almalıyım ve izmirde güvenilir bir bayii varmı? Çocukluğumdan beri bu motor tutkusu hep içimde...

birde taşıt kredisi çekmek istiyorum motoru sıfır alıcam ama bir kaç arkadaştan sıfır motor alırken kredi işlerini bayiinin hallettiğini benim sadece ödeme yapacağımı söylediler doğrumudur? yardımcı olursanız çok sevinirim... saygılar...:pale:

kardeşim hiç bir şart altında kesinlikle kawasaki alma
neden mi?
çünkü kawasaki en çok ve en çabuk arızalanan motordur
kawasaki z motor sitesinde parça en geç iki haftada elinde olur diyo geçen sene bana 3 ayda geldi sadece bir pistonu 550 avro basit elektronik arızaları için en az 1000 lira para harcarsın yan sanayi ürünler uymuyo çıkma buluyorsun çıkmalar neredeyse orjinal fiyatına satılıyo bene en 500 var bir yıl içinde toplam 1000 km yol yaptım bana 2000 tl masraf çıkardı aç sor kawasaki kullananlar (elindeki motoru gagalamak isteyenler hariç) kesinlikle alma diyecektir
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
20
kardeşim hiç bir şart altında kesinlikle kawasaki alma
neden mi?
çünkü kawasaki en çok ve en çabuk arızalanan motordur
kawasaki z motor sitesinde parça en geç iki haftada elinde olur diyo geçen sene bana 3 ayda geldi sadece bir pistonu 550 avro basit elektronik arızaları için en az 1000 lira para harcarsın yan sanayi ürünler uymuyo çıkma buluyorsun çıkmalar neredeyse orjinal fiyatına satılıyo bene en 500 var bir yıl içinde toplam 1000 km yol yaptım bana 2000 tl masraf çıkardı aç sor kawasaki kullananlar (elindeki motoru gagalamak isteyenler hariç) kesinlikle alma diyecektir

kardeşim yazını okuduktan sonra resmen şok oldum...:cyclopsan gerçekten bu kadar masraf çıkaran bir makinaysa çok kötü daha 1000 km de 2000 tl diyorsun yani feci bir durum bu... peki hyosung GT250R hakkında bir bilgin varmı?? varsa paylaşırsan sevinirim dostum... :cat:
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
bende şoq oldum.garanti diye bişey var..goz var nizam var..sen NİNJA AL bence aldirma bole diyenlere..
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
232
bir arkadaşımda er 5 i ile kaza yapmıştı ve otopsici arkadaşın dediği kadar olmasada 1-1buçuk ay bekledi ve çok da önemli olmayan 2 -3 parça için 1000 lirayı geçik masraf yaptı.
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
20
o zaman gerçekten pahalı parçaları ama edindiğim bilgilere ve söylentilere göre hyosung marka motorların yedek parça ve servisi çok daha ucuzmuş bir konuda gördüm Kawasaki bakım servisi 550 TL hyosung bakımı ise 200 TL olarak söylenmiş full bakımdan kastediyorum...
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyo gt250r kullandım. şikayetim olmadı doğrusu. parça bulmak da kolay. internetten kuralkan.net'ten bile kendin bakıp sipariş verebiliyorsun. gerçi ordaki sitede bile bazı parçalar yanlış gösterilmiş ve fabrikadaki adama bile anlatamadım durumu, o bile yanlışlığın farkında değil ve doğrusunu bilmiyordu ama genel itibarıyla biraz araştırırsan buluyorsun. hangi markada hata yok ki...
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
20
hyo gt250r kullandım. şikayetim olmadı doğrusu. parça bulmak da kolay. internetten kuralkan.net'ten bile kendin bakıp sipariş verebiliyorsun. gerçi ordaki sitede bile bazı parçalar yanlış gösterilmiş ve fabrikadaki adama bile anlatamadım durumu, o bile yanlışlığın farkında değil ve doğrusunu bilmiyordu ama genel itibarıyla biraz araştırırsan buluyorsun. hangi markada hata yok ki...

saol kardeşim bu beni baya rahatlattı ve hyosunga yönelmeye başladım iyice... dediğin gibi her markada mutlaka bir hata vardır ama önemli olan servis ve yedek parça temin etmek ama anladığım ve forumda baktığım kadarıyla hyosungta böyle problemler yok...:)
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haaa, unutmadan, kawasaki!de nasıldır bilmiyorum ama hyo'da frenleri hiç beğenmemiştim. hyo alırsanız fren konusunda dikkat edin. yine aynı şekilde standart lastiklerden kaynaklı olsa gerek viraj tutuşu da çok sağlam değildir. bu iki konuya dikkat ettikten sonra bir sorun yaşayacağınızı sanmam. ben bu konularda uyarayım da vebalim olmasın sonra...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
bende zamanında epeyce araştırmıştım bu motoru hyo kullanıcıları yüzde 90 motorlarını seviyor ve tavsiye ediyorlar kawasaki kullanıcıları kawasakinin nerdeyse en özenmeden ürettiği motor diyorlar ama sonuçda hyonun kasasına kawasaki motoru takarsam tam olacaktı ben ikisini de almadım :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 ----------

bence hyonun en büyük handikap olayı tank tokatlaması
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
ben iki motoruda kullanmadım ama kavanın da yol tutuşunun çok iyi olmadığını yine sitemizden okumuştum.
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
kardeş hyo kullanıcısı olaraktan sıfır alacaksan HYO al diyorum sana. bakımlarını aksatmadan bin var ya canavar gibi olur.. sorun çıkartmaz tek elden kullan.. parçaları çok rahat bulunur ben konyadayım burda servisi olmadığı halde aldım düşün yani:wiinkk: (ki parça ile sorunum olcağınıda zannetmiyorum sapasağlam motor)ilerde büyütmek isteyeceğinde seni 600lük bi makineye yabancılaştırmayacak bir motordur hyo gt250r.. kasa oturuş pozisyonu olarak kawayı tek geçer.. benim hyo kullanıcısı olarak önerim HYOSUNG GT250R:cat:
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
20
kardeş hyo kullanıcısı olaraktan sıfır alacaksan HYO al diyorum sana. bakımlarını aksatmadan bin var ya canavar gibi olur.. sorun çıkartmaz tek elden kullan.. parçaları çok rahat bulunur ben konyadayım burda servisi olmadığı halde aldım düşün yani:wiinkk: (ki parça ile sorunum olcağınıda zannetmiyorum sapasağlam motor)ilerde büyütmek isteyeceğinde seni 600lük bi makineye yabancılaştırmayacak bir motordur hyo gt250r.. kasa oturuş pozisyonu olarak kawayı tek geçer.. benim hyo kullanıcısı olarak önerim HYOSUNG GT250R:cat:

kardeşim kesinlikle sıfır motor alıcam zaten 2. el motora karşıyım çünkü çok dolandırıcılık var o işte neyse verdiğin bilgiler içimi rahatlattı gerçekten peki uzun yolda nasıldır hyosung?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------

haaa, unutmadan, kawasaki!de nasıldır bilmiyorum ama hyo'da frenleri hiç beğenmemiştim. hyo alırsanız fren konusunda dikkat edin. yine aynı şekilde standart lastiklerden kaynaklı olsa gerek viraj tutuşu da çok sağlam değildir. bu iki konuya dikkat ettikten sonra bir sorun yaşayacağınızı sanmam. ben bu konularda uyarayım da vebalim olmasın sonra...

uyarın için teşekkür ederim dikkate alıcam bunları ama lastik değiştirirsem bir sorun kalmaz sanırım?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------

bende zamanında epeyce araştırmıştım bu motoru hyo kullanıcıları yüzde 90 motorlarını seviyor ve tavsiye ediyorlar kawasaki kullanıcıları kawasakinin nerdeyse en özenmeden ürettiği motor diyorlar ama sonuçda hyonun kasasına kawasaki motoru takarsam tam olacaktı ben ikisini de almadım :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 ----------

bence hyonun en büyük handikap olayı tank tokatlaması

dostum bu tank tokatlama olayını biraz açıklarmısın???
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
kardeşim kesinlikle sıfır motor alıcam zaten 2. el motora karşıyım çünkü çok dolandırıcılık var o işte neyse verdiğin bilgiler içimi rahatlattı gerçekten peki uzun yolda nasıldır hyosung?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------



uyarın için teşekkür ederim dikkate alıcam bunları ama lastik değiştirirsem bir sorun kalmaz sanırım?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------



dostum bu tank tokatlama olayını biraz açıklarmısın???



race tipi duruşu olduğu için motorda uzun süreli sürüşde her racing gibi yorar benim kanımca(ama sana bakanları gördükçe gidiyo yorgunluğun falan):bounce:. V motor oluşu tork ve uzun yolda motoru yormama adına büyük avantajdır kardeşim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst