600 lük ss ler devirli aletlerdir. Dolayısı ile vites oranları da byüktür genelde. Yeni başlayan birisi 1-2-3 yaptığında (ki vites hakkını vermeden ortalama 4000 de değiştirsen) alet zaten 90 ı geçmeye başlıyor, yani ne kadar hızlı gittiğini anlayamazsın bile. ve 100hp nin üstünde bir güçten bahsediyoruz. Virajda biraz fazla gaz versen kendini atmaya müsait bir aletten bahsediyoruz. Yol tecrübesi ister, sabır ister. İç güdülerinle kullanırsan fazla hayatta kalamazsın..
olay cc ile alakalı değildir. Örneğin başlangıç için 125 cc olup da 28 hp motor gücüne sahip derbi gp125 alırsan sonun pek hayırlı olmaz. Olay güç ile alakalıdır. İnan bana başlangıçta 12 hplik çinli bir chopperı zaptetmek bile çok zordur. Güçsüz motorda debriyajı kaçırsan en fazla stop eder. Ama 600 lük alette debriyajı kaçırdın mı alet kafana geçer!
fark bundan ibaret