arkadaşlar lütfen yardımcı olun çömezzzimm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
2
herkese mrb uzun süre müzikle ilginledikten sora motora merak sardım ama yorumlarda okuduğuma göre çömezler 600cc kullnmasın diolar ama uzman bi kişiden yardım alıp direksiyon dersi alıp 6 ay kadar sora kullanmak pekte sorun olmaz dimi bu konuda bilgi veririseniz çok sevinirim herkese şimdiden tşk
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Guzel bı konu cogu kısı ılk basta derkı yok 600 cc ılk kullanıma gore olmas derler.. Ama bılınclıysen kendıne guvenın varsa alıp 600 luk bı makıneyle baslayabılırsın .. Benım dusuncem bu . Bana kızanda olcak hadı lem dıyende olcak ama neden olmasınkı eger 2 teker ustunde durmayı bılıyorson ve az da olsa kafanda o yetenegı canlandırabılıyorsan bal gıbıde olur .... saygılarımla ...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Olmazzzz! :)

Böyle düşündüğüm için sıfır 125 cc ile başladım, üstüne biraz daha katıp ikinci el bir 600 cc alabilirdim, çok iyi de bisiklet kullanırım, yıllarca trafikte otobilimi de kullandım. Fakat motosiklet farklı bir deneyim, tecrübe işi. Düşeceksin, kalkacaksın, trafikte canavarlarla mücadele edeceksin, kendi iradenle mücadele edeceksin. Hele hızı seviyorsan işin zor, motosikleti tanıyacaksın, yol ve hava şartlarını tanıyacaksın, bir bütün olmayı öğreneceksin. Kısaca trafik, motosiklet deneyimi için risk almak ölümle sonuçlanabilir. Çoğu insanın katıldığı gibi ideali düşük güçle başlamaktır bence.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Guzel bı konu cogu kısı ılk basta derkı yok 600 cc ılk kullanıma gore olmas derler.. Ama bılınclıysen kendıne guvenın varsa alıp 600 luk bı makıneyle baslayabılırsın .. Benım dusuncem bu . Bana kızanda olcak hadı lem dıyende olcak ama neden olmasınkı eger 2 teker ustunde durmayı bılıyorson ve az da olsa kafanda o yetenegı canlandırabılıyorsan bal gıbıde olur .... saygılarımla ...

bilinç ve kendine güven 600 cc motora yetmez arkadaşım.akabinde tecrübe ve
km lerce pratik lazım.senin verdiğin denkleme göre o zaman her bisiklet kullanan kullanabilen 2 teker üstünde durmayı bilir o zaman bisikletten inen 600 lük makinaya binsin!!!biri maksimum 35 km hız yapar öteki 230-40 ları yardırır 0-100 km arasını 3,5 sn de alır ne farkeder aynı şey dimi haklısın.:bounce:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Mantıklısı ve garanti yol ufaktan başmak, Peki şöyle birşey yapmayı denese arkadaş direk 600cc race sini aldı diyelim bu aletle gazlamadan kendi şeridini koruyarak otoban ise orta şeridden giderek virajlara yavaş ve temkinli girerek motora alışarak tanıyarak yavaş yavaş kendini geliştirse ? Bu tip kulanım şekli ile bu alet direk alınıp kulanılabilir diye düşünüyorum.

Bunun aksini düşünmemizin sebebi bence, bu tip makinaları ilk motoru olarak alıp kulanan arkadaşların bu anlatığım şekilde davranmayıp şu alet kac yapacak bi bakalım diyip gazlamasından veya altındaki race diye yavaş kulanmaktan utanması, orta şeridi kulanmak yerine daha alışamdan solarda hız denmeleri solamalar sonuç olarak gazlamak ve selametle...

Tabi dediğim şekilde kulanmakta gercekten altında race varken sabır ister bu sabrı gösterebilecek insan bu aleti kendini oldurmeden alıp kulanır.

He belki youtube video nu koyarlar veya yanından gülümsiyerek gecerler belki sellektör cekip yol isterler yeterki gaza gelme, bu erdemliği gösteremeyen kişi sayısı cok diye bence herkez ufak motor başlangıç olmalı diyor katılıyorum, ama ilk olmazda demiyorum.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Rock960 kardeşim, sana 600 cc'nin verip, 125 cc'nin veremeyeceği ne var söyleyebilir misin?

Avatarında bebek arabası içinde yavrusunu gezdiren mutlu genç bir çift görüyorum. 2 kez düşün...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aceleniz nedir ? Nereye yetişiyorsunuz ? Lütfen biraz sabırlı olun. Küçücük bi hevese mal olamayacak kadar ucuz değil hayatımız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600 cc dediğimiz alet ölüme en yakın motosiklettir... gerçekten bu acele nedirki ilk başlayanlar için bile en fazla 250 cc motosiklettir... 600 cc birden çok fazla kaçar... önce pişmek gerekli bence...herkez bilir 600 cc ile başlamayı ama kimse canını riske atmaz... sen eğitim bile alsan dostum aldığın eğitim seni yol üzerinde ne kadar pişiricek...? ayrıca 600 lük makina okadar kolay değil malesef...=)) ama hayatta senin can da senin sen bilirsin tabiki...:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Aslında akıllı uslu kullanıldığında bir sorun olmaz ama motorun üstündeyken nedense elinizi gaz gıdıklıyor bas bas diyor bastığında 600cc yi kontrol etmeside zor,ıslak zeminde bir kere kuzenimin motorunu kullandım arka kayı veriyor dengemi kaybettim motoru yere yatırdım ama racing olduğu için cok güçlüydü 650lik chooper tarzı olursa kullana bilirsin ama yinede küçük motorda denemeni tavsiye ederim.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
kendine hakim olabileceksen.gaza gelmeyeceksen sorun yok :cat::cat::cat:




amaaaaaaa alkol alıp bineceksen aslaaaaaaaaaaaaaa:pr:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
280
600 lük ss ler devirli aletlerdir. Dolayısı ile vites oranları da byüktür genelde. Yeni başlayan birisi 1-2-3 yaptığında (ki vites hakkını vermeden ortalama 4000 de değiştirsen) alet zaten 90 ı geçmeye başlıyor, yani ne kadar hızlı gittiğini anlayamazsın bile. ve 100hp nin üstünde bir güçten bahsediyoruz. Virajda biraz fazla gaz versen kendini atmaya müsait bir aletten bahsediyoruz. Yol tecrübesi ister, sabır ister. İç güdülerinle kullanırsan fazla hayatta kalamazsın..
olay cc ile alakalı değildir. Örneğin başlangıç için 125 cc olup da 28 hp motor gücüne sahip derbi gp125 alırsan sonun pek hayırlı olmaz. Olay güç ile alakalıdır. İnan bana başlangıçta 12 hplik çinli bir chopperı zaptetmek bile çok zordur. Güçsüz motorda debriyajı kaçırsan en fazla stop eder. Ama 600 lük alette debriyajı kaçırdın mı alet kafana geçer!
fark bundan ibaret :)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
benım ılk bındıgım motor zzr1100du ayaklarım yetısmedıgı ıcın kaldırımdan bınıyodum sonra yanıma kosup durdurup ole ındırıyolardı benı ornek alman gerekırmı bılemem ama karar senın
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
600 lük ss ler devirli aletlerdir. Dolayısı ile vites oranları da byüktür genelde. Yeni başlayan birisi 1-2-3 yaptığında (ki vites hakkını vermeden ortalama 4000 de değiştirsen) alet zaten 90 ı geçmeye başlıyor, yani ne kadar hızlı gittiğini anlayamazsın bile. ve 100hp nin üstünde bir güçten bahsediyoruz. Virajda biraz fazla gaz versen kendini atmaya müsait bir aletten bahsediyoruz. Yol tecrübesi ister, sabır ister. İç güdülerinle kullanırsan fazla hayatta kalamazsın..
olay cc ile alakalı değildir. Örneğin başlangıç için 125 cc olup da 28 hp motor gücüne sahip derbi gp125 alırsan sonun pek hayırlı olmaz. Olay güç ile alakalıdır. İnan bana başlangıçta 12 hplik çinli bir chopperı zaptetmek bile çok zordur. Güçsüz motorda debriyajı kaçırsan en fazla stop eder. Ama 600 lük alette debriyajı kaçırdın mı alet kafana geçer!
fark bundan ibaret :)

katılıyorum bende ilk zamanlar yanlışlıkla debriyajı kaçırmıştım, zar zor zaptetmiştim, sonra alet stop etti.ozaman dediydim ya altımda büyük makina olsaydı. yapmazsın yapmazsın ufak bir hata hem maddi hemde Allah korusun canına sağlığına zarar.ki benim makina 11 hp düşün artık. alışınca zamanla şimdi oyuncak gibi geliyor.ama yinede büyük cc düşünmüyorum.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Forumda arama yaparsanız, bu konuyla ilgili olan birçok başlık olduğunu ve birçok yorum olduğunu görebilirsiniz. Lütfen mevcut konulardan birinin altından devam ediniz. Örneğn; "Yeni Başlayanlar İçin" başlığı
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst