Arkadaşlar lütfen bakarmısınız?

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ben nexus u deneme fırsatım oldu.spor bir scooter kendisi ve biraz öne eğimli kullanımı ve bu uzun mesafelerde seni biraz yorabilir ama sağlam motor.suzuki nin de yeri bi başka.suzukinin daha rahat bi oturuş pozisyonu olduğu kesin.bu yüzden uzun yol yapacaksan rahat bir motor almanı öneririm.
birde para konusunda borç alıp zorlanacaksan sym gts 250 önerebilirim.çünkü eksikleri bitmiyor bu meretin.aksesuar lar,korumalar derken hergün yeni bişey çıkıyor.
en son olarak bir diğer denemiş olduğum x9 250 yi önerebilirim.oda çok rahat ve 250 lik olduğu için daha az yakar
 
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
ben nexus u deneme fırsatım oldu.spor bir scooter kendisi ve biraz öne eğimli kullanımı ve bu uzun mesafelerde seni biraz yorabilir ama sağlam motor.suzuki nin de yeri bi başka.suzukinin daha rahat bi oturuş pozisyonu olduğu kesin.bu yüzden uzun yol yapacaksan rahat bir motor almanı öneririm.
birde para konusunda borç alıp zorlanacaksan sym gts 250 önerebilirim.çünkü eksikleri bitmiyor bu meretin.aksesuar lar,korumalar derken hergün yeni bişey çıkıyor.
en son olarak bir diğer denemiş olduğum x9 250 yi önerebilirim.oda çok rahat ve 250 lik olduğu için daha az yakar

bugün daha önceden nexus kullanmış bi arkadaşlar görüştüm aslında hem nexus hem burgman kullanan bi arkadaşlar 3 sene burgman400 1 senede nexus 500 kullandım dedi.Ama burgman ile nexusu ben kıyaslama nexus bence gerek konfor gerek sürüş zevki gerekse donanım bakımından burgmandandan (2007 modeller için) bence çok daha iyi bir motor dedi.Ve sizinde yorumlarınız ile nexus almaya karar verdim.Ve 1 tane buldumn yalnız adama motorda herhangi bir problem olup olmadığını sorduğumda adam hiçbir sorunu yok ancak rengini beğenmediğim için kopmle boyattım dedi ve açıkcası şüphelendim bu durumdan arkadaşlar motoru komple boyatmanın uzun vadede bir zaraı varmıdır.
 
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
bugün daha önceden nexus kullanmış bi arkadaşlar görüştüm aslında hem nexus hem burgman kullanan bi arkadaşlar 3 sene burgman400 1 senede nexus 500 kullandım dedi.Ama burgman ile nexusu ben kıyaslama nexus bence gerek konfor gerek sürüş zevki gerekse donanım bakımından burgmandandan (2007 modeller için) bence çok daha iyi bir motor dedi.Ve sizinde yorumlarınız ile nexus almaya karar verdim.Ve 1 tane buldumn yalnız adama motorda herhangi bir problem olup olmadığını sorduğumda adam hiçbir sorunu yok ancak rengini beğenmediğim için kopmle boyattım dedi ve açıkcası şüphelendim bu durumdan arkadaşlar motoru komple boyatmanın uzun vadede bir zaraı varmıdır.

...........................
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
şöyle bir resimlere bak tekrar istersen.sence hangisi ? evet doğru cevap tabiki suzuki
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Aprilia atlantic 500 al dünyayı gez kardeşim sana söyledim sorunsuz motor istiyorsan Aprilia al.Bi nexus kullan bide Aprilia aradaki oturuş farkına konforuna bak bakalım ikisinin farkına.
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
23
abicim suzuki burgman 400 lük önerebilirm.
bence hiç bir zaman pişman olmayacağın bir motor :cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Suzuki burgman 400 ü almanı tavsiye ederim. bigezimizde abimizin birinde vardı ben 120 ile giderken yanımdan öyle bir gecti dedim bu nedirr:) arkasını ataraktan gecti. olayda şöyle oldu bi araba (şahin modifiyeli) yanımıza yanastı ve bu küçük schotter die buna hava atacaktı sanırım ara gazı falan filan derken abart eksozuyla bagırttırarak solladı bizi. ama deli gidiyordu araba.sonra bu arada burgman bi dellendi:mrgreen: sahin e acıdım o an:) bende burgmanı ilk orada görmüştüm ve sonra hayranı oldum.vitesinide otomatik ve manuel olarak kullanıldıgını söylemişlerdi ama yakından inceleme fırsatı bulamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yapacaksın scooterı :farao: 6500 e al bi chopper mesela yılına göre bir virago 535 hatta kawasaki en 500 veya hondanın bir modelini sen boşver scooter ı al makinanı coşşşşş :queen:

katılıyorum ''IMROZ''a
chopper gerisi yalan...!
HERŞEY Bİ YANA SORAN OLURSA MOTOR GİBİ MOTOR ALDIM DERSİN:cat:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
5
bur-k@ senin gibi saflar ancak bobcat'i çin sanar Koskoca Pgo senelerden beri kore idi simdi bur-k@ çin dedi çin oldu :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Peşinatın hatırı sayılır miktar. Scooter tarzı maotora hiç girme. Çünkü mutlaka kategori atlamak istiyeceksin. O zaman olmış olduğunu satıp tekrar arayışa geçtiğinde yeniden bir nakde ihtiyacın olacak. Bir, iki yaş cıvarında ve az kilometre yapmış temiz bir chopper alıp keyfini çıkart derim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst