Arkadaşlar lütfen bakarmısınız?

Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
Arkadaşlar merhabalar
Son 2 aydır bende motosiklet almaya karar verdim.Ehliyetim var korumaların bazılarını aldım bi kaç eksik kaldı şuanki bütçem korumaları çıkardıktan sonra 6.500 tl maxi scoter düşünüyorum hangi marka ve modeli tavsiye edersiniz.En az 2006 ve üstüm olsun istiyorum kalıplı göze batan birşey olsun istiyorum.Tavsiyelerinizi Bekliyorum:cat::cat::cat:
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanuni Bobcat 150
0KM 5.000 civarı.
 
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
aprilla atlantic 250'nin modeli çok hoşuma gitti arkadaşlar nasıldır bu motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 PM ----------

birde Kymco Xciting 250 bu motorda güzel gibi bu nasıldır özellikle aprilla işle kıyaslanınca:silent:
 
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
aprilia3.jpg

11710744_7mb.jpg
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
bence bırak scooter falan o parayla git 250 cc supersport racing vs. vs. koppppp
demedi deme
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
o paraya araba alınır be :p
Şaka bir yana nexus 500 ü bende tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Sooter alacaksan bu kesinlikle İtalyan olmalıdır hatta motor alacaksan İtalyan olmalıdır.Sana Aprilia yı şiddetle tavsiye ederim hiç sorun çıkarmaz yağını suyunu kontrol et dünya turuna çık.Ben 2 yıldır 500 cc olanını kullanıyorum daha radyatörüne yarım çay bardağı su eklemedim bu kadar sorunsuz bi makinedir yıllarca kullan eskitemessin torunlarına miras kalır.Yedek parçasını çok rahat bulabilirsin zaten arıza yapmıyorki yedek parçaya gerek olsun :) yağını filtresini değiştir arkana bakmadan sorunsuz bin.:cat:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
atlantic yada nexus madem 6500 lira bütcen var al bir italyan kafan rahat olsun.
 
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
Gilera Nexus 500.

gerçektende güzel bi motor fakat 2004-2005 modelde 30.000 40.000 km olanların fiyatları 6.000 tl 7.000 tl civarında geziyor bu fiyat olarak beni aşıyor galiba ben model olarakk en eski 2006 km de 10.000 geçmemiş düşünüyordum:pale:
 
Katılım
30 Haz 2009
Mesajlar
171
ne yapacaksın scooterı :farao: 6500 e al bi chopper mesela yılına göre bir virago 535 hatta kawasaki en 500 veya hondanın bir modelini sen boşver scooter ı al makinanı coşşşşş :queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Kalıplı.. Yakıcı.. Çekici.. Asil.. Hızlı..

Resimde durduğu gibi durmaz bi yakından gör derim...

NEXUS 500
Gilera_Nexus_500_2005_01_1024.jpg


Yalnız parçaları biraz pahalı.. :rendeer: eee gülü seven dikenine katlanır.. bide aslan besliyosan ne yediğine bakmıcaksın..
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6500 bütçeyle 0 honda cbr 125, temiz 2.el yamaha ybf r-125 ve bir çok kaliteli chopper alabileceğini göz ardı etmemelisin, gösteriş arıyorsan kaslı bir motosikletim olsun diyosan tabi. Pek dikkate almadın ama macar yapımı bobcat 150ler seni üzmez parça ve servis olarak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst