- Katılım
- 19 Haz 2021
- Mesajlar
- 7,624
- Motosikleti
- Ns200 15"
Abi maalesef istasyon çalışanları bilmeyenlerin aracına ciddi derecede zarar verecek potansiyeldeler, Shell istasyonundan Pulsar için yağ alacaktım çalışan bana Hx7 araba yağı öneriyor, hiç bakmadan gitmiştim. Bir keresindede yakınımın arabasına antifriz alacaktık, o motora mutlaka mavi antifriz koyulmalı aksi halde blok çürüyor (N47), istasyon çalışanından yardım istediğimizde bana önerdiği antifriz kırmızı ve genel tabirle "bu oluyor" diyorlar, durumu açıklayıncada garip bir sessizlik oluşuyor.Köyde , dağda vs acil yağ lazım olduysa kullan , şehirdeysen motosiklet için üretilmiş yağı satın al....birilerine sormana gerek yok okuma yazma bilmeyen adam bile anlar kutunun üstünde sukuter yada motosiklet resmi vardır
Kimisine denk geldiğimdede kabül etmemezliğe gelip "biz bunlardan veriyoruz" diyende çıkıyor ama kimse attığı kurşunun nereye gittiğinden bir haber.
Böyleleri yüzünden paranoyak oldu millet.