Her ikinizede büyük geçmiş olsun arkadaşlar.
Çok daha kötü sonlanmamasına gerçekten çok sevindim. ilk ve son kazanız olur işallah. Korumaların önemini keşke dah önceden takdir edeymişiniz ama hayıflanmaya gerek yok, olmuşa çare yok çünki. Bundan sonra derhal korumalarınızı tamamlayınız.
Ne kadar dikkatli olsakda bizim irademizin dışında gerçekleşen faktörler var. Bu yüzden en kötü ihtimale göre hazırlanmalı, tedbirlerimizi buna göre hazırlamalıyız
Tekrar geçmiş olsun, kafanızı toparlayana kadar motor kullanmayabilirsiniz, kendinizi yetkin hissediyorsanız sorun olmayacaktır.