Arkadaşlar bunu bilen varmı ?

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Sadece merak ettim sahibinden.com daki ilanımdaki mesaja bakarken geri geldim yeni bir ilan vardı Asya 150T-19A dıye ancak 2,900 istiyodu bende yuhh kim bu çılgın dıye gırdımkı aslında motorun bu oldugunu gordum onun ıcınde markasını modelını anlayamadım sıfır oldugunu cızıksız tertemız oldugunu yazmıs.Ve arkadakı tabelalardan türkiyede olduğu acık ve 50 plaka neresı ıse orada.
:silent:

94306634pp7.jpg


15131106ol1.jpg
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Satılanı Celık motorda var bı sekılde ama o 3 teker ve dengesız bu 2 teker?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
El yapımı değil bunlar orjinal daha öncede görmüştüm :)
üzerindeki branda açılabiliyo :)
Caprio bu alet :queen:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
hocam bu şekilde topic açmak yerine ASYA 150T 19A yazsaydın da bilenler girseydi bunu bilen varmı yazmışın meraktan grdim o kadar ;)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kayku sen yalnış biliyo olmıyasın:mrgreen:

bu bi çinli markasını bilmiyorum
aslen bmw nin ürettiği bi modelin taklidi:wiinkk:

hatta piaggionun da böle bi modeli var sanırım..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok dengesiz bi alete benziyor,biraz fazla rüzgarda devrilir o makina.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi bundan adanada seneler önceden beri bir fotonun önünde var.el yapımı olduğunu sanmıyorum.resimdekinin aynısı
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
çelik motor trifox adıyla getirmişti bunlardan ve 4300 ytl liste fiyatı vardı,aslında BMW nin bir denemesidir bu kasa tipi.Hatta emniyet teşkilatına da hibede bulunmuştu kullanmaları için zamanında.Fakat herşeye rağmen tutmadı sevilmedi bu tasarım,göze de hoş gelmiyor doğrusu
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
kayku sen yalnış biliyo olmıyasın:mrgreen:

bu bi çinli markasını bilmiyorum
aslen bmw nin ürettiği bi modelin taklidi:wiinkk:

hatta piaggionun da böle bi modeli var sanırım..

kanka ben motorla ilgili bilgi vermedim verdiğim motor ismini arkadaş yazmış bende o yüzden yazdım ;)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
çok enteresan bivaka deyil her yerde var bu motordan ve kış şartlarına güre tasarlanmış bi çok markası var :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Evet bunlar orjinal Asya Motor.Bir galeride görmüştüm sıfırını satıyorlardı.
Resimde bi derece güzel çıkmışta yakından okadarda değil:farao:
Kısacası üzerinderki şey, atın kulağına uğurböceği konmuş gibi duruyor:wiinkk:
Saygılar.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yaw bu motor asya 19A degil.Ben sadece markasını modelını bılen varmı dıye sordum.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
24
Mrb arkadaşım:)Bu motordan antalyada oldukça var,markası dandik bişey öncelikle onu söliyim çin malı..Arkadaşın dediği gibi üstü açılabiliyo CABRİO :D ama istediği fiyat çok fazla 1500anca eder;)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bostancı Lunaparkının karşısında bir galeride satılıyorlar. Çin malı ve 5500YTL gibi bir fiyatı vardı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst